פשששששששששששששששששששששששש
כל הכבוד, כיף לראות הרבה יצירות שרצות ככה....עושה חשק רב לצייר גם. נראה לי שיש לך סגנון ממש יחודי, זה יפה, לא אותם קוים חלקים כאלו של רישומים. יש מן כתמיות כזו בקו זה מעניין ביותר. מעניין אותי רק לאיזה כיוון את פונה. כלומר, לאיזו רמה של דיוק את שואפת להגיע בהעתקות שלך אם בכלל? שמש מוטי