קסטנייטות...

דניס16

New member
קסטנייטות...

שלום יש לי קסטנייטות למכירה למי שמעוניין הם חדשות ,שחורות,פיבר גלס,עם תיק קטן,עבודת יד ומאוד מקצועיות עם סאונד מאוד יפה. גודל 6-7. למי שמעוניין יכול להתקשר אליי דניס:054-7428465 או מאיה:054-7713396
 

דניס16

New member
אני לא יודעת.

קנו לי אותם ואמרו לי שהם עבודת יד..מעבר לזה אני לא ממש יודעת.
 

flamenca

New member
???!!!!!

If you don't know who made them, how can you be sure they were made by hand????????? Do you know how much hand-made high quality castanets cost????? And also - usualy hand crafted castanets are made out of wood, not fiber glass. Fiberglass castanets are very difficult to manufacture by hand and are usually made by a machine.... I don't know who bought them for you, but it smells like a rip-off to me....
 
אוווף..

די לכתוב באנגלית . תיקני מקלדת בעברית :( זה מייגע לקרוא את התגובות שלך ב-1 בלילה באנגלית..
 

דניס16

New member
לען הסרת כל ספק...

הקסטנייטות נעשו ע"י The maker is Castañuelas del Sur , Hernandez brothers בכל אופן תודה רבה לך על הניסיון לעזור.....
 

flamenca

New member
they are actually pretty good makers...

but I doubt it was made by hand - fiber glass is just too hard of a material to hand-carve
 

flamenca

New member
I'm really sorry, BUT....

Israel is NOT the center of the world, and it is the only place where you have hebrew in the keyboard!!! If you have a problem reading english, I suggest you either improve your linguistic skills (english is very important to know well!), or just don't read the english comments!!! your comment - tsarut ofakim!
 

Jose de Cadiz

New member
צרות אופקים......

! dear flamenca צרות אופקים thanx god u didnot write in english ......הקטנה היתה מיתחרפנת לגמרי, עולה על מקל מטאטא ולא חוזרת לפורום לעולם.....
 
ובאשר לסימפטי השני -

רק שתדעו שהפורום הזה ירד לתת רמה , אתם מעצבנים , לא חבריים , לא עוזרים הרבה וגם לא תורמים הרבה. עדיף שתסתמו במקום לנסות כל הזמן להוכיח ת'צמכם.
 

flamenca

New member
Really? It seems to me the one with the

problem is you - you're being rude, obnoxious, unfriendly, and "tat rama" what kind of language to they teach you at home? "tistemu et hape" ??? you should clean your dirty mouth missy!!!
 
זו בהחלט התגובה האחרונה אלייך.

לי אין שום בעיה, בסך הכל אמרתי שכשאני קוראת את ההודעות שלך זה בדרך כלל קורה ממש מאוחר בלילה ושזה באנגלית ושזה ארוך זה דיי מייגע ואני עוברת עלייהן דיי מהר ואני חושבת וגם קצת בטוחה שיש בדברים שאת אומרת דברים טובים שחבל שאני אפספס . אני לא הייתי חצופה , בסך הכל אמרתי שאני לא אוהבת את ההודעות בגלל ככה וככה וככה. ולא זכור לי שכשלמדתי את צירוף המילים 'תת רמה' זה התקשר לי לשפה גרועה שלמדתי בבית , כי תסלחי לי מאוד - את החצופה עכשיו מבין שתינו! ולא אמרתי " תסתמו את הפה .." אמרתי שעדיף שתסתמו כי אתם לא אומרים דברים נחמדים במיוחד אז עדיף שלא תגידו אותם בכלל. ואת אל תייעצי לי ללכת ל'סדנאת עצבים' .. אני לא אמרתי את הדברים שלי בנימה כועסת , אלא בנימה של פגיעה - כי אתם לא נחמדים ואתם כל הזמן מנסים להוכיח את עצמכם שזו תכונה שלא מי יודע מה אנשים אוהבים. תשתדלו להיות קצת יותר חבריים , לא יקרה לכם כלום.
 
את פשוט...

לא נחמדה. וכל הזמן מנסה להוכיח כמה שאת נהדרת. אני לא אתחיל להתווכח איתך פה , רק אמרתי שזה מעיק לקרוא את ההודעות שלך כי הן בדרך כלל ארוכות ואני רוצה לקרוא אותן.
 

flamenca

New member
honey, you have serious problems...

you need some professional help... Maybe anger management???
 

כיטרה

New member
נו באמת....

אתן שניכן חברות שלי - מספיק לריב סתם. פלמנקה - אני מבין שאין לך מקלדת בעברית, חבל שלא לקחת איתך. סך הכל היא אומרת שהיא רוצה לקרוא את ההודעות שלך - די מפרגן לא ? סנופקין- אולי תשלחי לה מקלדת עברית ? חוצמזה - תחשבי שאת גם קוראת על פלמנקו וגם משפרת את האנגלית שלך בו זמנית. נו, לא מהפכני ?
 

Jose de Cadiz

New member
מקלעעדת

כיטרה, פלמנקה לא בארץ, והיא לא צריכה לצאת מהארץ עם מקלדת עברית ! לא כולם נוסעים לחול עם קילו חומוס, 2 פיתות ומצות לפסח........ lets face it אנחנו לא מרכז העולם, למרות שהרבה מ"אחינו" הדפוקים חושבים שאנחנו כן. יש הרבה מה לשפר פה{כולל פלמנקו}, ואז נוכל לייצא פחות זבל ויותר איכות.
 

כיטרה

New member
פתרון אינטרנטי - קצת מסורבל

פלמנקה - אם יש לך סבלנות - לכי ל- www.mapa.co.il התחתית העמוד יש לינק - מקלדת וירטואלית אפשר להקליק עם העכבר אות אות ואז ללחוץ העתק "להדביק" כאן למודעה שלך.... אבל זה מעצבן ויותר נוח וקל לכתוב באנגלית.
 
למעלה