קסטנייטות...

אוקיי פורום...

הבנתי את ה'מסר'... כבר ממזמן האנשים פה לא נחמדים אחד לשני שפשוט לא בא להיכנס לפה יותר. היתה פה תקופה דיי טובה לפניי שנה וחבל שהכל נהרס. כשהתקופה ההיא תראה סימנים שהיא חוזרת , תקראו לי. להתראות.

Zidan de Toledo

ילדים יקרים שלי

אין פה מקום לדיבורים מסוג אלה. עשו זאת במסרים פרטיים בבקשה, או בטלפון. או אפילו תיפגשו לקפה, בארץ או בחו'ל. הנוכחות שלכם בפורום חשובה ומועילה, חבל ליפול על זוטוות.קחו נשימה ארוכה, והמשך יום נפלא לכולנו. תודה

Lunares

מקלדת

להוריד תכנה של עברית ולהמיר את המקלדת לעברית / אנגלית זה ממש פשוט. אפשר גם לשים מדבקות מיוחדות או לכתוב בטוש בלתי מחיק את האותיות על הלחצנים...מניסיון זה עובד נחמד. לא קשור למרכז העולם...סתם שידרוג חביב.

flamenca

dear friends....

Like I told Snofkin, if you don't want to read english, just don't read my comments. I don't have hebrew on my computer, and while the virtual one through the net is a form of a solution to the problem, it would take up too much time to do so..... Zidan - I'm sorry for filling the forum's pages up with this argument, and I hate to sound like kindergardern - but snofkin is the one who started it (she complained about my comments in English) If this seriously bothers a lot of people in the forum, I will refrain from posting comments.... It's too bad though, because I really like this forum and I would miss chatting with you guys!

כיטרה

תישארי תישארי תישארי

no way flamenca keep posting and talking and answering if someone has a problem - it's his not yours

למעלה