קנית Visual Basic 6

קנית Visual Basic 6

שלום לכולם אני ושותף בנינו תוכנה מורכבת המנהלת לקוחות וכדי לשווק אותה באופן חוקי אנחנו צריכים לקנות VB6 מישהו יודע אפשר לקנות את התוכנה במחיר סביר?
 
Amazon...

או בחו"ל, פה בארץ המחירים של הספקים נוטים להיות גבוהים מאוד. וזה לא קשור להפצה או לא, אבל להשתמש בתוכנה לא חוקית זה ממש לא לעניין
 

פרסאוס

New member
בחיים לא שמעתי על דבר כזה!

אני לא חזק ב VB, אבל עד כמה שאני יודע, לא צריך כלי פיתוח כדי להריץ תוכנה שנכתבה בו וזה כולל שפות כמו java ו C# שצריכות סביבת הרצה. יכול להיות שאתה צריך קבצים מסויימים שמגיעים עם ההתקנה, זה קורה בהרבה סביבות פיתוח, גם ב VC גם בבורלנד וכו'. בכל המקרים הללו יש לך רשות להפיץ את הקבצים האלו ביחד עם התכנה. למעט אולי מקרים נדירים. אני מציע שתבדוק את הנושא, 95% שאני צודק
 

DNile

New member
הם בנו תוכנה בVB.

אם הם יפיצו אותה, לא רק שהם השתמשו בגרסה לא חוקית של VB, הם גם מרוויחים כסף על הגניבה שלהם. הם רוצים, ובצדק, לקנות רשיון חוקי לפני שהם מתחילים לשווק את המוצר.
 

tseliot

New member
שוב אמא תרזה יוצאת להילחם בעוולות

ברחבי העולם...
 

tseliot

New member
מה זה? תרגום ערוץ 1 של בארט?

"איזה זיגי אתה... אל תיקח פרה..."
 

tseliot

New member
הוצאת דיבה...

שמעת על innocent till proven guilty? מאיפה לך שהם לא כתבו את כל קוד המקור, בלי להשתמש בכלל במחשב, רק דף ונייר והרבה בדיקות בעל פה? אם אתה כבר רוצה ללכת לפי החוקים, מה שעשית עכשיו זו הוצאת דיבה- אמרת שהם השתמשו בגרסא לא חוקית של VB, בלי שיש לך איזושהי הוכחה לכך.
 

tseliot

New member
לא... ממש לא.

תשמע, אם אתה רוצה להיות קדוש יותר מהאפיפיור- ראבאק, בנאדם עשה לחבר שלו תוכנית וחבר שלו הציע תמורתה כסף ואתה אומר לו שהוא ממש לא בסדר, לפחות כאילו הוא קצין בכיר שהלך לעבוד במשרה של מנכ"ל בזמן שהיה בצבא- אם אתה רוצה להיות ככה, אז גם אני אהיה צייקן בדיוק כמוך, ובדיוק כמו שאני לא שומע את המשטרה הצבאית דופקת על הדלת של הממרמניק ההוא, ברור שגם אף אחד לא יתבע אותך על הוצאת דיבה. הנקודה שלי, אם אתה כבר רוצה להיות צדיק ולהשפריץ מוסר על שמאל ועל ימין, תהיה גם אתה בסדר עד הסוף. תראה, מכלל האנשים שאני מכיר, אני חושב על אלו שיש להם רק הורדות חוקיות על המחשב (כולל מוזיקה, או שזה בסדר?), ומשווה את זה עם אחוז האנשים בפורום שאומרים שזה לא בסדר להשתמש בתוכנות לא חוקיות... יוצא שהיחס בין הנתון הראשון לשני הוא אחד למאה, אז או שיש פה מוסר מאוד גבוה, או שיש פה הרבה צדקנים.
 

DNile

New member
אז אתה כן ילד בן 13.

"בן אדם עשה לחבר שלו תוכנית? וחבר שלו רצה לתת לו תמורה" את זה שיספר במשפט. הוא קיבל בקשה "מחבר של חבר של חבר לבנות איזה תכנה", ומבקש על זה כסף. תמציא סיפורים מפה ועד להודעה חדשה, הבן אדם מדבר על לעבוד בצורה לא חוקית. לגבי ההודעה פה - השתמע במפורש מההודעה המקורית שהבן אדם פיתח בVB לא חוקי. אז אתה שוב פעם מנסה להיות קטנוני ולהמציא סיפורים, זה לא ילך. אז חלאס. אם יש לך תגובות לעניין, תגיב. אם אתה משחק פה משחקים של ילד קטן, אז באמת חבל על הזמן שלך, ושל כולם.
 

tseliot

New member
../images/Emo140.gif

כאמור, הוא יספר את זה באותו משפט שבו לך תהיה הוצאת דיבה. בעיני, שני המקרים הקבלה מושלמת- בשניהם ההאשמה קטנוניות, אבל בשניהם יש case. לי זה נראה מגוחך לפנות בטענות למישהו שמשתמש בעותק לא חוקי. לך זה נראה מגוחך להאשים בהוצאת דיבה. לכל אחד יש רף שונה של מוסריות, אבל סך הכל מי שקובע מה חוקי ומה לא זה המדינה, ואם אתה הולך להטיף לאנשים, אז תעמוד בו במלואו. צטט לי את המשפט מההודעה המקורית שמראה שהבנאדם פיתח בצורה לא חוקית... שוב, ברור לי גם כן מה האמת, אבל אני רק רוצה להראות לך מה עורך דין מתחכם היה עושה: בהודעה כתוב שהם "בנו" תוכנה- הם התכוונו "בנו" במובן של כתבו, לא במובן של קימפלו. אין פה שום דבר המעיד שיש ברשותם עותק של VB- יכול להיות שהם רק כתבו את זה על הנייר, ואפילו אם הן קימפלו כדי לבדוק, יכול להיות שהם עשו את זה אצל חבר עם עותק חוקי , רק כדי לבדוק, ואז החליטו לקנות עותק משלהם כדי שיוכלו להפיץ אותה. " אז אתה שוב פעם מנסה להיות קטנוני ולהמציא סיפורים, זה לא ילך. אז חלאס. אם יש לך תגובות לעניין, תגיב. אם אתה משחק פה משחקים של ילד קטן, אז באמת חבל על הזמן שלך, ושל כולם." אני חושב שאפשר היה לשמוע כל בנאדם בפורום מגלגל עיניים סימולטנית... בחייאת, אתה הרי המלך של זה...
 

DNile

New member
יש פה שני מקרים,

די ברורים, הראשון של בחורצ'יק חייל, שרוצה לעבוד בצורה שחורה בזמן שירותו הצבאי. מקרה שני, של מישהו שפיתח על גרסה לא חוקית של VB, ועכשיו רוצה למכור את המוצר שלו, אבל רוצה לדאוג לגרסה חוקית לפני שהוא עושה את זה. זהו. בזה זה נגמר. אתה יכול לשחק משחקים ולהמציא סיפורים, זה לא משנה את האמת. וכאן תם הדיון שלי איתך.
 

sagima

New member
אני רוצה לחזק

את דבריו של דניאל, למרות שלפעמים הוא קטנוני, פלצן ונתפל לשטויות, הפעם אני מסכים איתו. אנחנו חיים במדינת חוק, ולאף אחד אין את האפשרות לקחת את החוק לידיים, אם יש תחום עפור אז בית המשפט יחליט, אם החוק נראה לך טיפשי - תרוץ לכנסת תיכנס לקואליציה ותשנה את החוק (אם ממה בא לכם אתם יכולים לשנות אותו גם מהאופוזיציה). מי שעובר על החוק צריך להיות מוכן לשאת בתוצאות.
 

Lasro

New member
זוהי שגיאה פרואידיאנית.

ולך תדא עולי אוה דיסלכת? זות לו סיבא לצכוק.
 

Lasro

New member
חוץ מזה שלVB

יש גרסא שמאפשרת הרצה בלי קומפילציה. והיא בחינם.
 

DNile

New member
וואלה, סבבה.

עדיין נשאלת השאלה למה "לשווק אותה באופן חוקי" ולא סתם "לשווק אותה".
 
למעלה