קנית Visual Basic 6

tseliot

New member
אני לא חושב שאפשר לבנות CASE

על פליטה פרוידיאנית
 

DNile

New member
בניגוד לחייל,

אני לא באתי לכותב כאן בטענות. הבהרתי את הסיבה שבגללה הוא רוצה "לקנות VB". אתה החמור שקפץ בראש והתחיל למלמל על הוצאת דיבה.
 

DNile

New member
"חמור קופץ בראש" זה לא קללות.

אבל תרגיש חופשי לנהוג איך שבא לך.
 

Lasro

New member
כל עוד הוא עשה בזה שימוש אישי

וביתי אני רואה את זה בגדר שימוש הוגן. ואפילו בפרסומת של הBSA או איך שלא קוראים להם ה"שוק" שלהם זה שוק העסקים. אפילו נלך יותר קרוב מיקרוסופט מחפשת את החנויות שמשווקות מחשבים עם מערכות לא חוקיות, ולא את אלא שמותקן להם מערכת לא חוקית. ויש עוד הרבה דוגמאות. כל עוד הוא עשה בזה שימוש אישי אני לא רואה עם זה בעיה. ברגע שהוא ירצה לעשות בזה שימוש מסחרי ואין לו רישיון והוא יעשה שימוש הוא עובר על החוק אז אם הוא לא רוצה לחטוף תביעה מן הסתם כדאי שהוא יהפוך את התוכנה ללגיטימית וחוקית. וזה למה לדעתי ל"שווק אותה באופן חוקי" עד שהוא לא שיווק אותה הוא לא עשה פה שום דבר פסול. כל עוד זה בחזקת שימוש אישי ולא מסחרי. ואתה לא צריך לראות אותו כעבריין. שיהיה יום טוב.
 

sagima

New member
ולדעתי

לאנוס ילדות קטנות זה בגדר שימוש הוגן. אבל מה לעשות שגם דעתי וגם לעתך לא באמת חשובות במקרה הזה. החוק חד משמעי בנושא, ולא משנה אם אתה מוריד windows ומתקין אותו על המחשב הפרטי שלך או שאתה מתקין אותו על מחשבים שאתה מוכר בחנות שלך (כמובן שהסעיפים והעונש יהיו שונים, אבל זאת עדין עברה על החוק).
 

Lasro

New member
אז שהוא שלא

הדוגמא שהבאת פה לא קשורה - והיא שטותית. יש דבר שנקרה שימוש הוגן, והוא גם מעוגן בחוק. יש כל מיני הגנות שהחוק נותן. לא נעים להגיד אבל אני לא יודע באיזה מציאות אתה חי. כי המציאות שאני חי בה אומרת אחרת. אתה יכול להביא לי דוגמא למשתמש ביתי אחד שנתבע על שימוש בXP או בPS?
 

משועמם14

New member
זה שאף משתמש ביתי לא נתבע ע"י

גופים כמו MS לא אומר שזה מותר להעתיק על פי החוק - פעם גם חשבו שאפשר לשתף מוסיקה ע"פ החוק, והיום תובעים אנשים בכל רחבי העולם...
 

gilad_no

New member
שוב, יש הקלות

אחזקת סמים הינה בלתי חוקית במדינת ישראל. אבל אם ייתפסו אצלך סמים לשימוש אישי, העונש שתקבל הוא שונה מעונש שיחטוף סוחר סמים (ברוב המקרים אפילו לא ייפתחו לך תיק אלא ישחררו אותך עם אזהרה) ומה שהתכוון LASRO, זה שאפילו MS לא מנסים להלחם בשוק הפרטי. למרות המדיניות הרשמית שלהם בנידון, זה שתפתח בבית על VB, משרת אותם בסופו של דבר. זה רק עוזר למכור עוד מערכות עם חלונות. מי שעובד בבית על חלונות, רוב הסיכויים שיעבוד עליה גם במשרד (ושם MS כן יכולה לנסות לאכוף קנייה של רשיון)
 

oran001

New member
אני לא יודע מה קרה לך בגיל 13, אבל

אני משתתף בצערך.
 

גיל14

New member
את זה עוד לא שמעתי

"השתמע במפורש" דניאל, בדרך כלל אני אתך (לא כי אתה צודק, כי אתה מבדר) אבל זה כבר בגבולות הטמטום.
 
למעלה