קניתי מחשב!

מלקי

New member
קניתי מחשב!

שלום לכולם. קניתי מחשב Dell Inspiron 6400 Dual core 1 1.73GHz בעל שלוש שנות אחריות של ניופאן. כל מי שמתלבט ויש לו שאלות בקשר לדגם הזה, מוזמן לשאול באשכול הזה או לשלוח לי שאלה בפרטי. תודה לכל חברי הפורום שעזרו לי להחליט.
 

מלקי

New member
2 תשובות

קניתי במגה בייט - חנות שכונתית ברחובות שקנינו במשפחה הרבה מחשבים משם, עד עכשיו הם מצויינים ולכן חזרתי לשם. מסך מבריק, כמו שאר המסכים במסגרת המחיר הזה, אבל (ואני לא בא להצדיק את הקניה), עבדתי איתו עם אור מאחורי ובמצב של בהירות גבוהה אין כ"כ בעיה...
 

Kibiniloch

New member
אני שואלת כי עד לפני כמה חודשים Inspiron 6400

היה מיוצר גם (או רק?) במסך מאט. באתר של משב הוא עדיין מופיע כבעל מסך מאט.
 

RoyBO

New member
בדקת עם KSP למשל?

יש להם איזה 4 או 5 גרסאות של 6400
 

jedijedi

New member
לא מצוין שם האם זה מאט או מבריק!

אני לא מצליח למצוא, אפי' לא באתר אחד, מחשב של Dell, מסוג Inspiron 6400 או Inspiron1520 שמגיע עם מסך מאט... האם מישהו בפורום, שמתמחה בחיפוש באינטרנט, יכול למצוא אחד כזה? אשמח לעזרה!
 

RoyBO

New member
1520 לא מיובא לארץ מסך מאט

וגם באתרים של DELL בחו"ל לא ניתנת אפשרות כזו. 6400 לפני זמן רב היה זמין במאט אבל היום אני מניח שלא ניתן להשיג. מסכי מאט יש בסדרות העסקיות של דל.
 

מלקי

New member
אכן

מהבדיקה שעשיתי לא מצאתי מקום שנותן מסך מאט לדגם הזה. לא ראיתי מחשב "תמים" המגיע עם מסך מאט במסגרת המחיר הזה.
 

Kibiniloch

New member
עודד ממשב אמר לי בדיוק עכשיו

שהוא בטוח כמעט 1000% שהדגם הפשוט של ה-6400 מגיע עם מסך מאט, וגם תוך כמה ימים יגיע אליו. אם אנ'לא מוצאת שומדבר יותר שווה בזמן הקרוב נראה לי שאני אלך על זה.... יצא לי כבר המיץ מלחפש! :S חשבתי לקחת לטיטוד ישן שהציעו לי יד שנייה, מעבד פנטיום M (וכל המשתמע מכך) ב2300 שקל. לא יודעת אם הבדל של 1700 שקל וחצי קילו שווים את הסיכון, בפרט שעל היד שנייה יש אחריות חצי שנה באיזו מעבדה פרטית שכוחת-אל שאי אפשר לדעת אם תשאר קיימת מחרתיים :| ומעבר לסיכון, מין הסתם המפרט של המחשב הרבה יותר חלש אבל מצד שני - לטיטוד ידוע כעמיד ומאריך חיים הרבה יותר מאינספירון. יש שכבר הציעו לי לקחת מחשב פושט של HP מאשר אינספירון. בקיצור עדיין לא החלטתי. מישהו מתנדב להחליט במקומי?
 

Kibiniloch

New member
בטוח...?

100%? כי, תחשוב שנייה ככה: אפשר לדמות את זה למצב של, נניח, לקנות מרצדס יד שנייה או סובארו חדשה. מה עדיף? ובנוסף אני מתחשבת בעובדה שככל שהנייד יעלה פחות כך אוכל להשקיע יותר בנייח פיגוזי ובציוד היקפי (אולי אפילו ישאר תקציב ל-8800GT)
 

i r i t 24

New member
אשמח לדעת מה המחיר ששילמת לעומת המחירים

שדורשים בכל החניות של באג אופיס דיפו וכו' האם בדקת גם באיבורי?? תודה רבה ותתחדש!!
 

kobi 23

New member
תשמע

אני לא קניתי את המחשב הנ"ל אך לפני שקניתי את המחשב שלי הסתובבתי בכל מיני רשתות,בינהם: באג , אופיסדיפו , KSP , למיר ואפילו אייבורי. (כולם היו ממש קרובים אחד לשני) בסוף בחרתי בבאג בסופו של דבר ההבדל במחירים ממש,אבל ממש לא משמעותי כלל. ההבדל המשמעותי היחיד שראיתי היה בלמיר,אך המחיר היה למזומן (שטרות כסף) בלבד.ואם מוסיפים תשלומים זה יוצא בדיוק כמו כולם. חייב לציין שלאייבורי נכנסתי בשביל הספורט ולאחר שדיברתי עם המוכרן שאלתי את עצמי "מה אני עושה בחור הזה" אמרתי תודה והלכתי משם
 

מלקי

New member
ככה

שילמתי כמו בחנויות הזולות, אפילו פחות מאיבורי (שזה אומר הכל), אבל האמת גם בעבור 300 שח יותר הייתי קונה איפה שקניתי. למרות שמחשב נייד בא יחסית כיחידה אחת, עדיין חשוב לי השרות והאמינות של המקום בו אני קונה. לכן אם הייתי קונה, זה היה בבאג, אופיס דיפו ודברים כאלו. בחיים לא בKSP או איבורי. קניתי באיבורי, בטפשותי כי רבה, זכרון למחשב וכרטיס מסך, דברם מוכנים ואת שניהם החזרתי עקב היותם תקולים, לא לפני שגרמו לי בעיות רבות במחשב. עצם זה שאיבורי לא עושים לך בעיות עם החזרת מוצרים אומר משהו... גם אם המחיר היה 2000 שח לא הייתי דורך באיבורי.. המחיר הזול ששילמי היה רק "בונוס" מבחינתי...
 

kobi 23

New member
בטוח

אבל לדעתי 300 שקל זה לא כ"כ משמעותי במחירים האלה,מה גם שבאייבורי ובKSP דורשים ריבית מטורפת על תשלומים.... בכל אופן,אצלי ההצעה הכי נמוכה הייתה בלמיר 7500 ש"ח,אך עם הריבית המחיר טיפס לכמעט 9K !!!!! אין לי מושג איך הם מחשבים ריבית כזו. באייבורי המחיר עם תשלומים היה נמוך ב200 שקל מהמחיר שקניתי בסופו של דבר,אך בבאג,קיבלתי שדרוג זיכרון ותיק במתנה
 

kobi 23

New member
באופיס דיפו

ביקשו 100 שקל מעל באג,אך ללא נרתיק (עם אותם תשלומים)כמו כן גם שם היה שדרוג אך הייתי צריך לחכות למחרת בבוקר,שהמפיץ יביא את הזכרון.
 
למעלה