ככה
שילמתי כמו בחנויות הזולות, אפילו פחות מאיבורי (שזה אומר הכל), אבל האמת גם בעבור 300 שח יותר הייתי קונה איפה שקניתי. למרות שמחשב נייד בא יחסית כיחידה אחת, עדיין חשוב לי השרות והאמינות של המקום בו אני קונה. לכן אם הייתי קונה, זה היה בבאג, אופיס דיפו ודברים כאלו. בחיים לא בKSP או איבורי. קניתי באיבורי, בטפשותי כי רבה, זכרון למחשב וכרטיס מסך, דברם מוכנים ואת שניהם החזרתי עקב היותם תקולים, לא לפני שגרמו לי בעיות רבות במחשב. עצם זה שאיבורי לא עושים לך בעיות עם החזרת מוצרים אומר משהו... גם אם המחיר היה 2000 שח לא הייתי דורך באיבורי.. המחיר הזול ששילמי היה רק "בונוס" מבחינתי...