קניון איילון ../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif
בסוף החודש שעבר היו ארבעה ימים (28.11 - 2.12) שאם קונים בהם בסכום מסויים בקניון מקבלים במשרדים מתנה
. יצא במקרה והגעתי לסכום
, וברור שהמשרדים סגורים בשעות הערב, ב 4.12 הצלחתי להגיע בשעה שהמשרדים עוד פתוחים לקחת את המתנה
, שהיתה שובר עם אפשרויות לבחור משהו ממספר חנויות בקניון. וצויין בפירוש שאפשר לנצל את השובר עד ל 16.12, סקירה קצרה של האפשרויות, אחת מהן היתה 60 ש"ח מתנה לרכישה בפוקס, לשם ניגשתי, וזכיתי ליחס מזלזל מהמוכרות של "המבצע נגמר". זה שכתוב על השובר שזה עד ה 16 לחודש לא עזר. התשובה שלהן "זה לא עובר אצלנו במחשב וזהו". וגם "את גם לא הראשונה שמגיעה היום עם השובר בכלל". גם אחראית המשמרת לא עזרה בכלום והמשיכה את הקו הזה ובצורת דיבור מאוד מזלזלת ולא נעימה. רק להזכיר, חמש דקות לפני קיבלתי את השובר, אם הוא לא בתוקף, מן הסתם לא הייתי מקבלת אותו. יחס דומה קיבלתי בחנות נוספת אותה ניסיתי. ובזאת הפסקתי, גם כי המתנות לא הכי התאימו וגם כי לא בא היה לי לזכות ליחס כזה.
בינתיים המשרדים של הקניון שוב סגורים (כן, מה לעשות שביום צריך לעבוד גם בשביל לממן
את כל הדברים האלה, ולא, אני לא גרה בקניון
) כשבוע לאחר מכן (מספר ימים לפני פקיעת השובר) הגעתי שוב (
) בשעה שהמשרדים פתוחים עדין, אך אבוי, בדיוק היום העובדים שם בטיול או משהו כזה. יופי להם. נתנו לי את המספר טלפון שם, אמרו תתקשרי. למחרת, התקשרתי,
דקות ארוכות בהמתנה, הפקידה עונה ושמה על הולד שנמשך לנצח.
נוסף, הפקידה עונה ואומרת שקודם היא העבירה למנהלת שיווק (או משהו כזה), שמסתבר שלא טרחה להרים את הטלפון למרות שלטענת הפקידה היא בחדרה (אבל אולי יושבת עם אנשים) אז תנסי שוב אח"כ. וכו' וכו'. אז כמו שאתן מבינות השובר
נשאר מיותם, המתנה אינה. הזלזול לא נשכח. והטעם המר נשאר.
בסוף החודש שעבר היו ארבעה ימים (28.11 - 2.12) שאם קונים בהם בסכום מסויים בקניון מקבלים במשרדים מתנה