קניבליזם בנגב
יווווו מאוחר.. אני צמא ורעב ועייף, וזה יכול להצביע רק על דבר אחד - היה *כיף* מאוד-מאוד. אני לא אתן ביקורות על כל הלהקות כמו שאני תמיד עושה כי אין לי כוח אז פאק יו אבל אני כן אגיד שסמאש 4 דולארס היא אחת הלהקות הכי טובות בארץ (אם לא הכי..). ביר7 נתנו עוד הופעה מצויינת והקהל לא יכל להסתיר את האורגזמה הווקלית שלו (פעם הבאה שהמארגנים יבינו שלא מקצרים את ביר7 בשיר, זה לא משתלם פיננסית). זהו, תודה לכולם. תודה לביר7! תודה ל50 אנשים שהגיעו מבאר7 (כבוד).. ולא פחות כבוד לאנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ. נתראה בשמחות (ב30?).
יווווו מאוחר.. אני צמא ורעב ועייף, וזה יכול להצביע רק על דבר אחד - היה *כיף* מאוד-מאוד. אני לא אתן ביקורות על כל הלהקות כמו שאני תמיד עושה כי אין לי כוח אז פאק יו אבל אני כן אגיד שסמאש 4 דולארס היא אחת הלהקות הכי טובות בארץ (אם לא הכי..). ביר7 נתנו עוד הופעה מצויינת והקהל לא יכל להסתיר את האורגזמה הווקלית שלו (פעם הבאה שהמארגנים יבינו שלא מקצרים את ביר7 בשיר, זה לא משתלם פיננסית). זהו, תודה לכולם. תודה לביר7! תודה ל50 אנשים שהגיעו מבאר7 (כבוד).. ולא פחות כבוד לאנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ. נתראה בשמחות (ב30?).