קנאה
"קנאה בזולת היא רגש המתעורר אצל אנשים, וכנראה גם אצל בעלי חיים מסוימים, בשל הצלחתו של פרט אחר ובשל תחושת נחיתות יחסית לפרט זה."
""מאה מיתות ולא קנאה אחת" נאמר, ולא לחינם. קנאה היא אחד הרגשות הקשים לנשיאה ולטענתו של הפסיכולוג דניאל גולדמן- מבוססת על רגשות בסיסיים יותר של פחד, כעס ועצב. מידה מסוימת של קנאה באחרים עשויה לדרבן אותנו להתקדמות ולעשייה, אך צידה השני הוא רגשות מכאיבים כתסכול, רגשי נחיתות ועוינות, והתנהגויות אשר עשויות לפגוע בנו או באחרים."
איך?! איך אפשר לתת לרגש כזה להשתלט עליך איך?! כמה רע צריך להיות כדי להיות קנאי?!
לא מובן לי
"קנאה בזולת היא רגש המתעורר אצל אנשים, וכנראה גם אצל בעלי חיים מסוימים, בשל הצלחתו של פרט אחר ובשל תחושת נחיתות יחסית לפרט זה."
""מאה מיתות ולא קנאה אחת" נאמר, ולא לחינם. קנאה היא אחד הרגשות הקשים לנשיאה ולטענתו של הפסיכולוג דניאל גולדמן- מבוססת על רגשות בסיסיים יותר של פחד, כעס ועצב. מידה מסוימת של קנאה באחרים עשויה לדרבן אותנו להתקדמות ולעשייה, אך צידה השני הוא רגשות מכאיבים כתסכול, רגשי נחיתות ועוינות, והתנהגויות אשר עשויות לפגוע בנו או באחרים."
איך?! איך אפשר לתת לרגש כזה להשתלט עליך איך?! כמה רע צריך להיות כדי להיות קנאי?!
לא מובן לי