קישורים ואתרים מרחבי הרשת

הוליסטי

New member
את זה ...

מכירים ? מוהלים ביצוע: רביעיית מועדון התיאטרון מילים: חיים חפר לחן: עממי אנו שלושה מוהלים חותכים לפי חוקים לפי כללים אנו תולים תיקוותנו בסכיננו ומברכים לפי הדין: על הסכין, על הסכין. ככה ללא מנוחה ידינו כאן עושות את המלאכה: יד ימיננו משחזת שניה אוחזת - תישכב בשקט, מחמדי והופ, הנה עוד יהודי. מוהלים, מוהלים, סמוך על מוהלים! עם סכין ותער - כבר כרתנו יער מוהלים, מוהלים, סמוך על מוהלים! אנו שלושה מוהלים עושים כל מה שאנו יכולים אנו הופכים קילומטרים לסנטימטרים ולפעמים בתוך הסתר עושות ידינו גם יותר. אנו כרתנו הברית עם סמי דיביס ואשתו מיי בריט ככה נשמור על גחלת עם מאכלת אבל מה יש פה לדבר הן תפקידנו לקצר... מוהלים, מוהלים... לקוח מתוך shiron.net
 

אבא גאה

New member
ראיתם/שמעתן על הספר הזה?

http://www.jewishcircumcision.org/book.htm
QUESTIONING CIRCUMCISION: A JEWISH PERSPECTIVE is the first critical examination of the growing controversy of male infant circumcision with special attention to contemporary concerns of the Jewish community. Endorsed by five rabbis, this extraordinary book examines the origins, assumed benefits, risks, and unrecognized consequences of the Jewish practice with thorough documentation and moving personal experiences. Consider these facts: Circumcision is not universal among Jews. Jewish press articles have questioned circumcision. A male child born of a Jewish mother is a Jew, whether he is circumcised or not. Jewish circumcision has never had anything to do with health concerns. Circumcision conflicts with significant Jewish laws and values. An Israeli organization publicly opposes circumcision. “Dr. Goldman has written a thoughtful, provocative book on a difficult subject. He challenges us to reexamine long-held assumptions and to reconsider the practice of milah (ritual circumcision) in light of contemporary evidence. By giving us an insightful and carefully documented exploration of a controversial perspective, Dr. Goldman helps to foster a healthy and valuable dialogue within the Jewish community.” —Rabbi Jonathan Kraus, Beth El Temple Center “If you are a liberal Jew, whether you see circumcision as the sanctification of the covenant, as a ceremony marking you as a Jew, or otherwise, this book stimulates deeper reflection about the practice. As an aware, concerned, and introspective people, Jews must examine whether our rites are right. We must determine if our ceremonies, traditions, and practices reflect our innermost beliefs. Asking ourselves and each other the question 'Why?' is one of the most sacred tasks to which a modern Jew can dedicate himself or herself.” —Rabbi Donald Pollock, pastoral psychotherapist, writer, and lecturer Ronald Goldman, Ph.D., is a researcher, educator, and executive director of the Circumcision Resource Center in Boston, a nonprofit educational organization. He gives lectures and seminars on circumcision and provides consultation to expectant parents and circumcised men. As the author of Circumcision: The Hidden Trauma, Dr. Goldman has been a featured guest on local and national radio and television shows and has been cited in numerous newspapers and periodicals.​
 

slpgh26

New member
דיברתי איתו לפני כמה שבועות

התקשרתי למרכז הזה לפני כמה שבועות כדי לבקש קצת מידע על מה שהם עושים ולשאול אם הוא יכול לקשר אותי אם אחד מהרבנים האלה, חשבתי שזה יכול להיות אורח מעניין לפורום. הוא לקח את הפרטים שלי, אבל מאז לא שמעתי ממנו.
 

G a l g u l i t

New member
נראה מעניין

באתר Amazon אפשר לדפדף בדפים הראשונים של הספר. בעמוד 10 ישנה התייחסות למשמעות הקזת הדם במהלך המילה,ולחובת הקזת הדם גם בתינוק שנולד נימול וגם לגבר נימול המבקש להתגייר. השורות הבאות גרמו לי לחלחלה מסויימת : "It is a blood sacrifice on behalf of the boy to cleanse himself of the contamination of heaving come in contact with the mother's uncleanliness" (כי על פי התורה אשה שילדה בן נשארת טמהה במשך 7 ימים)....
 

slpgh26

New member
הערה

נדמה לי שלפי התורה האשה טמאה לא רק אחרי הלידה אלא גם שבוע שבועיים בכל חודש... :)
 

G a l g u l i t

New member
כן,

האשה היא טמאה בזמן המחזור החודשי ואחריו,עד שהיא הולכת למקווה.לא זוכרת כמה זמן. אם הבנתי נכון אז האשה היא טמאה במשך 7 ימים אחרי שילדה בן וכפליים הזמן הזה אם ילדה בת.
מה שלא ברור לי זו התקופה של ההיטהרות אחרי הלידה,שנמשכת 33 יום. אז זה 7 ימים או 33 יום? על כל פנים,העניין הזה של עשיית ברית לבן הזכר כדי לטהר אותו מהלכלוך של אמו ......זה לא גורם לי לחבב את הדת.
 
אז אם הבנתי נכון, אסור לבעלה לחבק

אותה אחרי שילדה???
אני בשוק!! האם יש מועד שבו אשה זקוקה לחיבוק ונשיקה מבעלה יותר מאשר לאחר לידה? תסלחו לי-הם לא נורמלים. הם מתפארים ב "חיה בהם" או משהו כזה, שכללי התורה הם כללים שנועדו על מנת לחיות לפיהם ולכן הם מותאמים למנהגים וליכולות האנושיות, אבל זה נראה לי ממש מנוגד. פשוט פשע כנד היולדת. ממש כמו שחיתוך העורלה הוא פשע כנגד התינוק.
 

G a l g u l i t

New member
ממש מבאס

ישנו הגיון באי קיום יחסי מין בתקופה שאחרי הלידה.ויכול להיות שהאיסור הזה בראשיתו חל כדי להגן על האשה ולאפשר לה להתאושש. אבל חיבוק?לא לא לא,זה נגד הטבע בעיניי!נגד הרגשות הכל כך עזים שחשים בני זוג אחרי לידה.ולמה בדיוק? אתם הבנתם את זה! היולדת היא טמאה אחרי שילדה וכדי לשחרר את התינוק הזכר שיצא ממנה מן הטמאות הזו,חותכים לו את הבולבול, ואז הוא מורשה להכנס לחברה הגברית הטהורה.ובמשך כל הזמן הזה וגם אחר כך האמא צריכה לבדוק את הפרשותיה יום אחר יום ולהתפלל שתיגמרנה כבר כדי שתוכל לזכות בחיבת בעלה. מרגיז כמה שזה עצוב.
 

אורית ג.

New member
מכירה ../images/Emo10.gif

תואם לשאר ההברקות גסות הרוח של חיים חפר (המוכשר, בכל זאת)
 

G a l g u l i t

New member
כל הכבוד סינדרה../images/Emo47.gif

קראתי את הסיפור שלך כשפרסמת אותו פה באתר,קראתי אותו שוב עכשיו. קבל חיזוק וירטורלי
 
למעלה