מאקי, ניסית את הפטנט עם בקבוק מיעדן
הבקבוק לא גדול מדי למעט השוקולד שצריך לקישוט עוגה אחת? (חיים כהן ממליץ על 30 גרם אני המסתי 40 גרם). כל הנסיונות שעשיתי לציור עם שוקולד לבן, לא הצליחו לי: אתמול ניסיתי לשים אותו בשקית קטנה של סנדויצים, והתכוונתי לגזור חור קטן, הבעיה שהשקית נקרעה לפני שהספקתי לעשות את החור והשוקולד נזל על הרצפה. היום הכנתי קונוס חמוד וקטן מניר אפיה ואפילו חיזקתי את הקצוות עם ניר דבק, אחרי ששמתי בפנים את השוקולד והתחלתי לצייר, המון שוקולד ברח לי מלמעלה.
אמנם הקישוט יצא סביר אבל ממש לא אידיאלי. אשמח לשמוע עוד עצות במה לשים את השוקולד כך שיהיה נוח לציור.