קיבלתי - e-mail משוק

*קסנדרה

New member
קיבלתי - e-mail משוק

לידיעת כולם קיבלתי אי מייל משוק, יש הוא קיים אני מקווה שזה מניח את דעת כולם מקווה ומאחלת לכולנו שבת שלום ומבורכת שבת שקטה ושלווה קסנדרה
 
דווקא לא יכול לנוח....

``קיים`` משמע כל ההודעות נשלחו ע``י בשר וחי ולא ע``י כרוב משמיים, וזה היה ברור גם קודם. השאלה היתה אם הכותב אכן נמצא בסיטואציות אותן תיאר או לא ועל זה אין מענה בהודעתך ולכן רוחי ודעתי לא ינוחו ,אלא להיפך- אם חשדתי לחינם אהיה חייב בהתנצלות ואם חשדי התבסס מישהו אחר יסיק מסקנות.... שליחת מייל אליו וקבלת מייל חזרה איננה מאששת את תוכן הודעותיו וזה מה שחשוב באמת לדעת! אשמח,אם יש לך הבהרה, לצאת עימה בהקדם, כדי שלא אצטרך כל השבת להתחבט בשאלה אם חשדתי בכשר. בכל מקרה איחולי לך חזרה לסופשבוע רגוע ושליו ושבת שלום !!
 

*קסנדרה

New member
צר לי ארבל

ארבל צר לי שלא אוכל להניח את דעתך יותר ממה שלא הנחתי בהודעתי הקודמת וזאת מפני, שהבחור לא כתב לי מה מצבו הבריאותי, כתב על מצוקותיו בלבד. אך יחד עם זאת ארבל, להערכתי (והיא די מבוססת) הבחור לא יכתוב פה בקרוב, לפחות לא במסה הקודמת. אם כן יעשה זאת, אני אופתע !!! אגב לגבי החשדות בכשרים, זה קורה לעתים בגלל בעית הזהות באינטרנט, זהו סיכון מחושב אותו לוקח כל גולש. מקווה שתמשיך ותכתוב לנו. אולי איזו סונאטה לשבת ? ושוב שבת שלום קסנדרה
 

סרפד

New member
אולי עדיפה אהבת חינם

או אמון חינם. נאמר שהאיש ``עובד`` עליך ואתה ``נתפס בחכתו`` - כמה כבר הפסדת בזה? לעומת זאת, אם האיש אומר אמת ואתה ``תוקף`` אותו בחשדות - המחיר גבוה לשניכם.
 
אלה חוקי החיים האמיתיים !

באינטרנט הכללים חייבים להיות אחרים. כפי שצד א` מנצל את הוירטואליות לטובתו (ואנו כבר יודעים ששיקר הבחור בקשר למחלתו וגם שלח שיר בשמו כאשר העתיקו מספר שירים) כך חובתנו להיזהר שבעתיים במדיה שאיננה מאפשרת מבחן ראייה ,שמיעה,בירור פרטים אישיים מזהים. השקרים שנתגלו די בהם כדי לא לרוממו מכולם וגם זה ייחשב חסד רק בגלל מצבו הנפשי(מישהו נורמלי היה מוקע ונידחה מקירבנו בכלל על השימוש הציני ברגשותינו.)
 
למעלה