קטע שלי
בטח שמעתם אותו במיליון גרסאות ככה זה כשבצבא, לוקח חצי שנה לסיים טראק
הקיצר הנה דמו קטן תבלו http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=1HZCDO0193PYN15OZSCCQLZN85
בטח שמעתם אותו במיליון גרסאות ככה זה כשבצבא, לוקח חצי שנה לסיים טראק