קטע שלי

Mike A

New member
קטע שלי

בטח שמעתם אותו במיליון גרסאות ככה זה כשבצבא, לוקח חצי שנה לסיים טראק
הקיצר הנה דמו קטן תבלו http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=1HZCDO0193PYN15OZSCCQLZN85
 
קטע טוב

לפי מה שאני שומע (זה רק דמו)חסר עוצמה והסאונדים מוכרים מידי אבל אולי זאת הייתה הכוונה. אבל בכללי קטע נחמד עם השפעות גואה הייתי ממליץ לך להוסיף טיפה משחקים ואפקטים זה רק יוסיף.
 

MULAN30

New member
אממ..

קטע נחמד בגדול.. אבל ריקני...משעמם שם.... נישמע לכאורה פולאון עם תוספות . .. העוצמה במצב קשה שם.. יורד עולה.... אין ריכוז. תצליח..
 

orberman

New member
...

מה אני יגיד...!?!? אתה מוכשר נו חחח אם שבוע אחד תבריז מהצבא ותעשה טראק מה יקרה לך? Stay with usss!! טוב שמע נו אני עסוק חח סתם שמעתי את הקטע לא ידוע מה להגיד משהו חזק מדי בסאונד כאילו גבוהה.. אתה עוד תהיה ממש מפורסם
 

T rex

New member
אתה ממש מוכשר...!

וואלה באמת אהבתי... חבל על הזמן..! בהצלחה.!
 
למעלה