קטע שחיברתי

gatinho

New member
קטע שחיברתי

אני רוצה להעלות לכאן קטע שחיברתי היום כדי לקבל חוות דעת והצעות לשיפור. איך עושים את זה? הרי אסור להעלות MP3, וגם זה עד 2MB. מה עושים?
 

UrBaN Man

New member
מעלים לאתר אחר, לדוגמאת RAPIDSHARE,

MEGAUPLOAD, ואז נותנים לנו לינק. או שפותחים מייספייס ומעלים את זה לשם.
 

gatinho

New member
הקישור לקטע

זה מין רוק כבד עם גוון אתני, קטע אינסטרומנטלי. הייתי רוצה לקבל חוות דעת, טיפים, הצעות וביקורת בונה. זה סה"כ הקטע הרביעי המלא שחיברתי. את כל הקיובייס למדתי די לבד, עם עזרה פה מהפורום. תודה ותהנו!
 

gurugil

New member
יפה מאוד

תוכל לפרט קצת על הכלים שהשתמשת,מידי?הקלטות?
 

gatinho

New member
בשימחה

התופים זה מידי, עם EZDrummer. (drumkit from hell + latin percussion). הגיטרות זה אני, עם AMPLITUBE. הבס למעשה מנוגן עם חשמלית עם פלאגאין שמוריד את הצליל באוקטבה. זהו פחות או יותר.
 

DLS2

New member
יפה!

מזכיר במקצת את המוזיקה של הלהקה Orphaned Land ... ואני לא מכיר הרבה שירים שלהם נחמד מאוד
 
למעלה