זה מין רוק כבד עם גוון אתני, קטע אינסטרומנטלי. הייתי רוצה לקבל חוות דעת, טיפים, הצעות וביקורת בונה. זה סה"כ הקטע הרביעי המלא שחיברתי. את כל הקיובייס למדתי די לבד, עם עזרה פה מהפורום. תודה ותהנו!
התופים זה מידי, עם EZDrummer. (drumkit from hell + latin percussion). הגיטרות זה אני, עם AMPLITUBE. הבס למעשה מנוגן עם חשמלית עם פלאגאין שמוריד את הצליל באוקטבה. זהו פחות או יותר.