brotherwolf
New member
קטע פשוט שלי
היי כולם, כתבתי לא מזמן הודעה על אתר לשיתוף מוזיקה songweaver.com ועשיתי שם הקלטה של גיטרה חשמלית לשיר קיים. לא משהו בובסטי אבל זו ההקלטה הראשונה שאי פעם עשיתי. מה אתם חושבים? (השירה והגיטרה האקוסטית לא שלי)
היי כולם, כתבתי לא מזמן הודעה על אתר לשיתוף מוזיקה songweaver.com ועשיתי שם הקלטה של גיטרה חשמלית לשיר קיים. לא משהו בובסטי אבל זו ההקלטה הראשונה שאי פעם עשיתי. מה אתם חושבים? (השירה והגיטרה האקוסטית לא שלי)