קו 921 של אגד יקוצר לרכבת ק.אריה בפ"ת

החל מ-4.4 מסלול קו 921 יקוצר והקו יפעל בין מרכזית חוף הכרמל בחיפה לתחנת הרכבת קרית אריה בפ"ת.
מסלול הקו המקורי יופעל בין ת"א לחיפה עד בימים א'-ה' עד 07:15, בכיוון חיפה בלבד!
 

846

Active member
החל מ-4.4 מסלול קו 921 יקוצר והקו יפעל בין מרכזית חוף הכרמל בחיפה לתחנת הרכבת קרית אריה בפ"ת.
מסלול הקו המקורי יופעל בין ת"א לחיפה עד בימים א'-ה' עד 07:15, בכיוון חיפה בלבד!
פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
 

846

Active member
יש נוסעים שנוסעים את כל הקו הזה? יש חלופות ישירות וגם רכבת, מה היתרון של הקו הזה על הרכבת או הקווים האחרים?
יש נוסעים, בעיקר מבוגרים מאד שמעדיפים להגיע לר"ג בלי החלפות. אלו בעיקר הנוסעים שיפגעו.
 

asifpz1

New member
פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
עדיף להחליף ל567 בצומת רעננה, אם היעד הוא רמת גן.
נכון, זה מעבר, אבל זמן הנסיעה הוא קצר יותר וחוסך את כל הסיבוב בהוד"ש ופתח תקווה.

ובנוגע לשינוי - ממשיכים להפחית תנועות בתמח"ת, בעיקר של בינעירוניים.
 

846

Active member
עדיף להחליף ל567 בצומת רעננה, אם היעד הוא רמת גן.
נכון, זה מעבר, אבל זמן הנסיעה הוא קצר יותר וחוסך את כל הסיבוב בהוד"ש ופתח תקווה.

ובנוגע לשינוי - ממשיכים להפחית תנועות בתמח"ת, בעיקר של בינעירוניים.
למי שצעיר זה בסדר, אבל הנוסעים האחרונים שנוסעים לר"ג הם תמיד ותיקים שמתקשים ומעדיפים נסיעה ללא החלפה.
 

EHP12

Member
פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
נוסעים מבוגרים מאיפה? מהוד השרון? יש את 565. ממושבי השרון? ממילא ממרכז היישובים למסעפים בכביש 4, זה לא מרחק הליכה לאנשים מבוגרים.
 

EHP12

Member
החל מ-4.4 מסלול קו 921 יקוצר והקו יפעל בין מרכזית חוף הכרמל בחיפה לתחנת הרכבת קרית אריה בפ"ת.
מסלול הקו המקורי יופעל בין ת"א לחיפה עד בימים א'-ה' עד 07:15, בכיוון חיפה בלבד!
הגיע הזמן! השריד האחרון, לקווי הצפון דרך פתח תקווה.
 

orenhz

New member
לפחות שיוסיפו לו תחנות ליד בי"ח בילינסון. שם תמיד יש נוסעים שעולים/יורדים.
חלקם ממתין ל641/921 (הראשון שמגיע), שביחד יש להם תדירות סבירה.
 

846

Active member
לפחות שיוסיפו לו תחנות ליד בי"ח בילינסון. שם תמיד יש נוסעים שעולים/יורדים.
חלקם ממתין ל641/921 (הראשון שמגיע), שביחד יש להם תדירות סבירה.
לנוסע ש921 אוסף בבלינסון, הורדה ראשונה היא במרכז הוד השרון ולא לפני.
 

orenhz

New member
לנוסע ש921 אוסף בבלינסון, הורדה ראשונה היא במרכז הוד השרון ולא לפני.
ועדיין יש לו מעט נוסעים שצריכים לנסוע מהוד"ש וצפונה לבילינסון, ושילוב של 641 ו-921 מאוד הקל עד היום.
 

846

Active member
ועדיין יש לו מעט נוסעים שצריכים לנסוע מהוד"ש וצפונה לבילינסון, ושילוב של 641 ו-921 מאוד הקל עד היום.
ברור שיש עוד אפשרויות אבל מנסיון של 3 או 4 פעמים בשבוע במשל כמה שנים, , ה 921 נתן שרות לאוכלוסיה מבוגרת שנסעה לכיוון ר"ג באוטובוס אחד.
אגב, ניסית פעם "לתפוס" 641 או 561? באין סוף הזדמנויות שאני הייתי עד להם, הם פשוט דילגו על התחנות והשאירו נוסעים ל 921........
 

846

Active member
בגלל הפקקים אי אפשר להסתמך על הלו"ז בשביל לדעת מתי הוא יגיע לתחנות ביניים, ולכן פיצול הקו יסייע לדיוק של הלו"ז ויהיה יותר יעיל.
הכל טוב, יש היום אפליקציות, מספרות לך הכל
 
הכל טוב, יש היום אפליקציות, מספרות לך
נהדר שיש, זה בהחלט נחמד יותר מאשר הימים הבאמת נוראיים של 947 בעבר.

אבל - כשיש מדי פעם חור של שעה ויותר בין אוטובוס לאוטובוס, זה לא ממש עוזר. וזה קורה כמה פעמים כמעט בכל יום.

הפיצול המתבקשת לדעתי:

קו 930 הוספת זמנים בשעות הבוקר מירושלים ואחרי הצהריים מנתניה. חלופה סבירה ליוממים ירושלמים שעובדים בשרון (יש כאלו). כיום נסיעה בקו 947 בבוקר מירושלים לרעננה/נתניה היא סיוט.

קו מירושלים להוד השרון לחזרה באותו מסלול של 947.

קו מנתניה לחיפה באותו מסלול.

זה ישפר דרמטית את הלו"ז וכמעט אף אחד לא יפגע מכך.
 

EHP12

Member
נהדר שיש, זה בהחלט נחמד יותר מאשר הימים הבאמת נוראיים של 947 בעבר.

אבל - כשיש מדי פעם חור של שעה ויותר בין אוטובוס לאוטובוס, זה לא ממש עוזר. וזה קורה כמה פעמים כמעט בכל יום.

הפיצול המתבקשת לדעתי:

קו 930 הוספת זמנים בשעות הבוקר מירושלים ואחרי הצהריים מנתניה. חלופה סבירה ליוממים ירושלמים שעובדים בשרון (יש כאלו). כיום נסיעה בקו 947 בבוקר מירושלים לרעננה/נתניה היא סיוט.

קו מירושלים להוד השרון לחזרה באותו מסלול של 947.

קו מנתניה לחיפה באותו מסלול.

זה ישפר דרמטית את הלו"ז וכמעט אף אחד לא יפגע מכך.
צריך יותר פיצולים:
קו ישיר מצומת רעננה לירושלים דרך 531 וכביש 6
קו מנתניה לירושלים דרך כבישים 57 ו-6. עם עצירות בכל התחנות בכביש 57.
קו מנתניה לחיפה, עם אותם תחנות של 947.
קו מירושלים למסוף ארנס בפתח תקווה, דרך כביש 6, עלייה במחלף נחשונים, משם עצירה במחלף שעריה. הורדה בצומת סירקין וצומת גנים, ומצומת גנים המשך למסוף ארנס.
צריך שכולם יפעלו בתדירות דומה לזאת של קו 431 (ראשון-ירושלים) בכדי שיצליח.
 
למעלה