פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.החל מ-4.4 מסלול קו 921 יקוצר והקו יפעל בין מרכזית חוף הכרמל בחיפה לתחנת הרכבת קרית אריה בפ"ת.
מסלול הקו המקורי יופעל בין ת"א לחיפה עד בימים א'-ה' עד 07:15, בכיוון חיפה בלבד!
יש נוסעים שנוסעים את כל הקו הזה? יש חלופות ישירות וגם רכבת, מה היתרון של הקו הזה על הרכבת או הקווים האחרים?פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
יש נוסעים, בעיקר מבוגרים מאד שמעדיפים להגיע לר"ג בלי החלפות. אלו בעיקר הנוסעים שיפגעו.יש נוסעים שנוסעים את כל הקו הזה? יש חלופות ישירות וגם רכבת, מה היתרון של הקו הזה על הרכבת או הקווים האחרים?
עדיף להחליף ל567 בצומת רעננה, אם היעד הוא רמת גן.פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
למי שצעיר זה בסדר, אבל הנוסעים האחרונים שנוסעים לר"ג הם תמיד ותיקים שמתקשים ומעדיפים נסיעה ללא החלפה.עדיף להחליף ל567 בצומת רעננה, אם היעד הוא רמת גן.
נכון, זה מעבר, אבל זמן הנסיעה הוא קצר יותר וחוסך את כל הסיבוב בהוד"ש ופתח תקווה.
ובנוגע לשינוי - ממשיכים להפחית תנועות בתמח"ת, בעיקר של בינעירוניים.
נוסעים מבוגרים מאיפה? מהוד השרון? יש את 565. ממושבי השרון? ממילא ממרכז היישובים למסעפים בכביש 4, זה לא מרחק הליכה לאנשים מבוגרים.פגיעה בנוסעים המבוגרים שיאלצו להחליף אוטובוס בפ"ת.
הגיע הזמן! השריד האחרון, לקווי הצפון דרך פתח תקווה.החל מ-4.4 מסלול קו 921 יקוצר והקו יפעל בין מרכזית חוף הכרמל בחיפה לתחנת הרכבת קרית אריה בפ"ת.
מסלול הקו המקורי יופעל בין ת"א לחיפה עד בימים א'-ה' עד 07:15, בכיוון חיפה בלבד!
לנוסע ש921 אוסף בבלינסון, הורדה ראשונה היא במרכז הוד השרון ולא לפני.לפחות שיוסיפו לו תחנות ליד בי"ח בילינסון. שם תמיד יש נוסעים שעולים/יורדים.
חלקם ממתין ל641/921 (הראשון שמגיע), שביחד יש להם תדירות סבירה.
ועדיין יש לו מעט נוסעים שצריכים לנסוע מהוד"ש וצפונה לבילינסון, ושילוב של 641 ו-921 מאוד הקל עד היום.לנוסע ש921 אוסף בבלינסון, הורדה ראשונה היא במרכז הוד השרון ולא לפני.
ברור שיש עוד אפשרויות אבל מנסיון של 3 או 4 פעמים בשבוע במשל כמה שנים, , ה 921 נתן שרות לאוכלוסיה מבוגרת שנסעה לכיוון ר"ג באוטובוס אחד.ועדיין יש לו מעט נוסעים שצריכים לנסוע מהוד"ש וצפונה לבילינסון, ושילוב של 641 ו-921 מאוד הקל עד היום.
זה צפוי להמשיך ?? כי יש המון קווים שבעייתי להוציא (מדבר על קווי אגד לצפון 825, 826, 836, 840, 845, קווי 900 לחיפה וכו')התחנה המרכזית בתל אביב הולכת ומתרוקנת בהדרגה מהקווים. במפלס 4 אין קווים בכלל .
למה?מה עם 947???
צריך לחלק אותו ל-3 מקטעים
בגלל הפקקים אי אפשר להסתמך על הלו"ז בשביל לדעת מתי הוא יגיע לתחנות ביניים, ולכן פיצול הקו יסייע לדיוק של הלו"ז ויהיה יותר יעיל.למה?
הכל טוב, יש היום אפליקציות, מספרות לך הכלבגלל הפקקים אי אפשר להסתמך על הלו"ז בשביל לדעת מתי הוא יגיע לתחנות ביניים, ולכן פיצול הקו יסייע לדיוק של הלו"ז ויהיה יותר יעיל.
נהדר שיש, זה בהחלט נחמד יותר מאשר הימים הבאמת נוראיים של 947 בעבר.הכל טוב, יש היום אפליקציות, מספרות לך
צריך יותר פיצולים:נהדר שיש, זה בהחלט נחמד יותר מאשר הימים הבאמת נוראיים של 947 בעבר.
אבל - כשיש מדי פעם חור של שעה ויותר בין אוטובוס לאוטובוס, זה לא ממש עוזר. וזה קורה כמה פעמים כמעט בכל יום.
הפיצול המתבקשת לדעתי:
קו 930 הוספת זמנים בשעות הבוקר מירושלים ואחרי הצהריים מנתניה. חלופה סבירה ליוממים ירושלמים שעובדים בשרון (יש כאלו). כיום נסיעה בקו 947 בבוקר מירושלים לרעננה/נתניה היא סיוט.
קו מירושלים להוד השרון לחזרה באותו מסלול של 947.
קו מנתניה לחיפה באותו מסלול.
זה ישפר דרמטית את הלו"ז וכמעט אף אחד לא יפגע מכך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.