קו 182 וקו 140

מצב
הנושא נעול.

darkstar

New member
טעות בידך המומנט הוא הכח...

הבנתי את הפואנטה
הנפח הגבוהה לאוטובוס הוא בשביל המומנט ומכונית דיזל לא זקוקה להרבה מומנט אלה ליותר כח
טעות בידך המומנט הוא הכח...
ניתן דוגמה פשוטה. כאשר את מסובבת את הדוושות באופניים שלך את מפעילה מומנט. ההספק הוא למשך כמה סיבובים של הדוושות במשך זמן X את מסוגלת להפעיל את אותו כח כך ש הספק הוא בעצם מומנט*סל"ד(סיבובים לדקה). לאוטובוס יש הספק "יחסית נמוך" אך המון מומנט. אוטובוס נוכל להשוות למרים משקולות אשר יכול לדחוף המון משקל בעזרת כח מתפרץ אך למשך זמן קצר. לעומת זאת מכונית נשווה לאתלט אשר מסוגל להרים משקל יותר נמוך אך למשך הרבה יותר זמן בזכות כח סיבולת. בתירגום לשפה פשוטה רצועת הכח של האוטובוס היא צרה ושל מכונית יותר ארוכה. נסו לחפש בגוגל גרף מומנט\הספק של אוטובוס ושל מכונית. אם אמצא אני יעלה את זה לפה. שמחתי לעזור. אגב המנוע האולטימטיבי הוא מנוע ששיא המומנט בו בא מוקדם וששיא ההספק בו בא כמה שיותר מאוחר כך שמתקבלת לנו רצועת כח ארוכה וקבועה...
 

אורי404

New member
18-350 ולא 380.

בינעירוניים 280-380 כ"ס
מ.א.ן 18.380 נמצא בכמיות גדולות מאוד באגד. 380 כ"ס.
18-350 ולא 380.
רב המאנים שיש לאגד (בין אם זה במרכב אירייזר או מרכב ברק) הם מסוג HOCL 18-350. ישנם יותר חדשים מסוג 18-360, שהם יותר חזקים ומזהמים פחות. בצד מלפנים יש את החותמת של הסוג (מתחת לחלון הנהג).
 

fireman

New member
אני בטוח שראיתי 18.380

18-350 ולא 380.
רב המאנים שיש לאגד (בין אם זה במרכב אירייזר או מרכב ברק) הם מסוג HOCL 18-350. ישנם יותר חדשים מסוג 18-360, שהם יותר חזקים ומזהמים פחות. בצד מלפנים יש את החותמת של הסוג (מתחת לחלון הנהג).
אני בטוח שראיתי 18.380
אני אבדוק שוב.....ייתכן כי מדובר במספר דגמים של מ.א.ן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה