בישראל מטפלים בבעיות אחרי שמתרחשים אסונות
אם יתברר שהתעסקות עם גבייה וכרטוס גרמה לתאונה הזו, אולי זה יזרז את הטיפול של משרד התחבורה בנושא.
אגב, בחיפה הייתה אמורה להיכנס בחודשים האחרונים אפשרות עלייה מכל הדלתות (בין השאר בקו 101). מדוע זה לא קרה עד עכשיו?
הנה הודעות רלוונטיות של משרד התחבורה (שאולי צריך לדרוש גם ממנו לתת הסברים ודין וחשבון):
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3179:dover-2015-05-03&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"על פי תכנית שגובשה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, החל מחודש אוגוסט הקרוב, יתאפשר לעלות מהדלת האחורית, בין השאר בקווים הבאים: במטרופולין תל אביב: קווים 51, 25, 82, 18, 29, 274, 171, 125, 240. במטרופולין ירושלים, מדובר בין השאר בקווים: 19, 20, 24, 27, 68, 71, 72, 74, 75, 76, 77. מטרופולין חיפה, מדובר בין השאר בקווים: 17, 19, 28, 111, 112, 123, 101. " (נרשם בהודעה ממאי 2015)
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3303:dover-2015-11-16&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
"במהלך חודש דצמבר יושק השירות גם בעשרה קווים נוספים, עתירי נוסעים במטרופולין ירושלים. מדובר, בין השאר, בקווים 19, 20, 24, 27, 71, 72, 74 ו-75. לאחר מכן יורחב השירות לקווים מרכזיים במטרופולין חיפה, בהם קווים 17, 19, 28, 111, 112, 123 ו-101." (נרשם בהודעה מנובמבר 2015)