קורס בריסטה בפירנצה

shayar48

New member
קורס בריסטה בפירנצה

חוויותי מקורס בריסטה קצר בפירנצה בחברת Mokaflor באנגלית מדי פעם לפי הביקוש, מבטיחים קבוצה של מעט משתתפים, לא יותר משישה, היינו תריסר ++, מילה זאת מילה באיטליה.המקום מתמחה בקליה ללקוחות בינוניים מכל העולם, רק שני טון ליום...העברת הידע כמו באיטליה, מסודר? בערך. המדריך אנציקלופדיה מהלכת, שופע הומור, פתוח לשאלות בכל שלב.המשתתפים מכל עולם, רובם בשביל עסק עתידי או שיפור ושידרוג עסק קיים.הייתי המשוגע היחיד שעובר את החוויה בשביל אספרסו או שניים ליום.כמטייל באיטליה מזה שלושה עשורים הייתי די מבולבל ומתוסכל, בחיפושי אחר האספרסו המושלם.ורק עכשיו קיבלתי מענה, בכל איזור הטעם אחר, כמו הפורנוגרפיה הוא עניין של גיאוגרפיה.North 80-100% Arabica Central 80% ArabicaSouth & Sicily 50-60% Arabicaתכין בכלים נכונים, לפי הוראות הפעלה מתאימות מחומרים טריים המתאימים לטעמך! באיטליה לא עשו עיניין מאספרסו, הם הכינו אותו. עכשיו הם גם עושים מזה כסף בגללשהעולם מגלה עיניין ב 25ml נוזל שחור. המקומיים שותים בעמידה, ועלות המשקה בין 0.8-1.2€.התיירים שיושבים משלמים בהתאם, ברוב המקומות בין1.5-4€ כולל קופרטה. בסן מרקו 9-10€ .אבל באיטליה כמו באיטליה במקומות המפורסמים מאתמול אפשר לקבל נוזל עכור במקום הדבר האמיתי. הפלורנטינים טוענים לבתי קפה הותיקים וההטובים, Gilli הוא אחד מכובדים.דובר הרבה על טעמים השונים של הזנים השונים ועל מורכבותם.זהוי ריחות וטועמים ע"פ "קופסת הריחות" התברר כמשימה קשה למתחילים. הקלישאה, "כמה שאתה לומד יותר אתה יודע יותר כמה אתה לא יודע" עבדה! החוויה שווה את המחיר לשלושה ימים 320€ממתין לי עוד יום בנושא קליה ותערובות.
 

dts

New member


כבוד על ההשקעה
יש תמונות במקרה?
יש לך כח להגדיר מה כולל קורס בריסטה כזה (תפעול ציוד,הכנת קפה לסוגיו השונים,למודי בסיס וכו').
אגב בנושא גודל הקבוצה - אני לא הייתי מוותר כי במעבר בין 6 ל 12+ יש המון ירידת ערך לתלמיד בקורס בריסטה במיוחד בחלק המעשי שדורש זמן אישי עם כל מודרך.
עם כל אהבתי לאיטליה קטעים כאלו באיטליה שבהם הזמנת א' וקבלת ג' למדו אותי שצריך לדפוק על השולחן ולקבל את מה שהובטח
וזה עובד מנסיון.
&nbsp
 
נהדר!!

כאחד שחווה את החויה בצורה דומה באיטליה במספר קורסים שונים, דווקא אלו שפונים לרמה שמעל, הקורסים הללו הם חוויה של ממש ואגב עבר בראשי לארגן טיול מאורגן כזה לפירנצה או מילאנו לקבוצה בת עשרה אנשים....
&nbsp
אגב, אני סקרן לדעת מי מעביר את הסדנה, יכול להיות שמדובר בפרנצ'סקו סנאפו? אם כן, תמסור לו ד"ש
 

אהה רון

New member
אם אתה עוד שם... תשאל אותם...

קודם כל תהנה ותחווה.
דבר שני תודה על שיתוף.

אם אתה עוד שם תשאל אותם בענין קלייה.
איך מגיעים לקלייה איטלקית במכשיר ג'ין - קפה, (מכשיר שעובד על אוויר חם).
(אם אני מבין נכון זה דורש להאריך את הקלייה ולהגיע לפיצוץ שני אחרי 20 דקות ויותר, בלי לאפות ת'פולים במקום לקלות אותם).

הרבה תודה מראש...
 

shayar48

New member
קליה איטלקית?

סיימנו אתמול. קליה איטלקית? תלוי האיזור. בפירנצה קולים עד הפיצוץ השני! או מעט במהלכו ומקררים מיידית. לא מגיעים לשלב בו הפולים מתחילים להבריק - שמן. גם הקולים הקטנים של עד עשר קג' עובדים על אויר חם, וגם שליDieckmann-Rostmeister.וכמובן עקומת הקליה צריכה להיות מעט קמורה ולא כעורה. ולא מגיעים לזמנים ארוכים! בכל הקליות שעשינו הזמנים היו עד 13דק'. :
 
למעלה