אני מניח שאין הרבה, ואם יש - אז הם 4 שעות בשבוע - משמע פעמיים בשבוע. לא שמעתי על כזה, אבל את החור שיש ביום שני אפשר לסתום ע"י שיעור במקרו' ב' אם את עדיין צריכה את הקורס הזה...
מבוא לתורה שבע"פ ד"ר אפרים יצחקי לבוגרי/רות בתי"ס דתיים וישיבות שעות לימוד:סמסטר ב: 4 ניקוד:2 שעות שכ"ל:2 אפיונים: ב' (חודש מאי) סמסטר ב,יום א: 14:00 - 18:00 שבוע טוב