קורסי יהדות

vakninadi

New member
קורסי יהדות

מישהו יודע על קורס שמתחיל הסמסטר הזה ביום א' שעות 16:00-18:00 או ביום ב' בין 13:00 ל16:00?
 
קורסים שמתחילים בסמסטר ב'?

אני מניח שאין הרבה, ואם יש - אז הם 4 שעות בשבוע - משמע פעמיים בשבוע. לא שמעתי על כזה, אבל את החור שיש ביום שני אפשר לסתום ע"י שיעור במקרו' ב' אם את עדיין צריכה את הקורס הזה...
 

תותחנים

New member
יש עוד קורס שלא נראה לי מופיע

ביום רביעי בין 16-20 נושאים במקרא, המרצה איילת סיידלר.
 

לינוש22

New member
אני לקחתי נושאים במקרא

עם אסתר אשל וזה יוצא ביום שלישי מ-12:00-16:00
 

asafac

New member
בסמסטר ב?

אולי גם אני אקח.. יש עליה ביקורות טובות? או שלקחת אותה כי זה מה שהיה מתאים לך במערכת?
 

gilat85

New member
תירשמי לקורס הזה-ממליצים עליו המון

מבוא לתורה שבע"פ ד"ר אפרים יצחקי לבוגרי/רות בתי"ס דתיים וישיבות שעות לימוד:סמסטר ב: 4 ניקוד:2 שעות שכ"ל:2 אפיונים: ב' (חודש מאי) סמסטר ב,יום א: 14:00 - 18:00 שבוע טוב
 
למעלה