קורסים, מועדים ושאר ירקות.

  • פותח הנושא nova
  • פורסם בתאריך

nova

New member
קורסים, מועדים ושאר ירקות.

קודם כל שלום לכל חברי קהילת הפסיכומטרי. :) אני עומד להשתחרר תוך חודש בערך, ורוצה ללמוד מחשבים באוניברסיטה בשנת הלימודים הבאה. (לא זאת שתתחיל בקרוב, אלא זאת שאחריה.) המטרה שלי היא להשיג ציון פסיכומטרי טוב עד אז, וכמו כן גם לאפשר לעצמי לעשות מועד נוסף לשיפור הציון, אם אצטרך, וגם לשפר את הציון שלי בבגרות 5 יח' מתמטיקה. אז הנה התכל'ס: 1. מועדי פסיכומטרי - אם אני ניגש לדצמבר ולא מצליח, ואז ניגש ליולי - האם הציון יגיע לפני שתיסגר ההרשמה לאוניברסיטה? 2. חברות הדרכה לפסיכומטרי - בטח פתחתי תיבת פנדורה בשאלה הזאת, אבל עדיין: על איזה קורס אתם ממליצים? קידום \ יואל גבע \ אנקורי \ לא יודע? מה מיוחד במה שאתם ממליצים עליו שדווקא אליו כדאי ללכת? 3. מכירים דילים טובים לחיילים בשירות \ חיילים משוחררים? תודה על העזרה!
 

גברת ע

New member
קודם כל מזל טוב!

ישבתי שעה ארוכה וכתבתי לך הודעה ארוכה ויפה ואז בום התנתק לי האינטרנט אז אי אנסה לשחזר פחות או יותר מה שכתבתי לך אני מתחילה בקורסים אני אישית ממליצה על לחמן אני ניגשתי למבחן האחרון שהיה עכשיו ביולי ועשיתי קורס דרך לחמן בראשון היו לי שני מדריכים נהדרים אחד לכמותי-מילולי והשני לאנגלית שניהם היו נהדרים ומקסימים אני אישית חוץ מבלחמן נתקלתי בקידום ויואל גבע, בקידום הם היו ממש לא נחמדים השירות לקוחות שלהם על הפנים עשו לי טובה שדיברו איתי וביואל גבע, קפצתי עם כמה חברות לראות איך זה שם והיתה שם אווירת נכאים לא נחמדה מה עוד שכשדיברתי אתם בשביל להחליט לאן להרשם הם לא אמרו לי למה כדי לי להרשם אליהם ומה הם יתנו לי אלא אמרו לי למה לא להרשם לאחרים וכמה אחרים לא טובים, ואני אישית לא אוהבת את זה וזה לא משנה לי מה אחרים לא יתנו לי מעניין אותי מה אתם תתנו לי! ובלחמן קיבלתי מה שביקשתי באוירה טובה וביחס נהדר ואנשים שאני עדין בקשר איתם ומקווה להשאר בקשר אנקורי אני גם יודעת שהוא בית ספר טוב, יצא לי לדבר עם מדריכים משם ועם תלמידים שלמדו שם ונשמע ממש נחמד. לגבי האוניברסטה לא ממש יודעת מה קורה אבל אם נניח אתה ניגש למועד של דצמבר ולא מוציא ציון מספיק אז אתה יכול להרשם על תנאי לאוניברסיטה, כמובן אם מבחינת התנאים האחרים אתה בקריטריונים ואז אחרי שהתוצאות מגיעות מחליטים סופית מה עושים וזהו זה בנתיים עוד שאלות יש לך שאל! וספר מה קורה!
 

Kiru

New member
תשובות

1. בקשר למועדים - פיספסת מועד אחד באמצע... את מועד אפריל, שאיתו בוודאי אפשר להירשם. 2. אני למדתי ביואל גבע, והייתי מרוצה מאוד. המדריכה היתה מעולה, גם מבחינת הידע המקצועי שלה וגפ מבחינת ההשקעה. 3. דילים - תברר אצל מש"קיות חינוך ות"ש, הן מבינות בזה.
 

גברת ע

New member
ממש לא פספסתי

אם הוא עושה מועד דצמבר הוא לא יכול לגשת למועד אפריל הוא צריך לחכות למועד שאח"כ
 

גברת ע

New member
לטעות זה אנושי, לסלול זה

אלוהי אז הנה אני סולחת לך
עזבי סתם שטויות אין על מה לבקש סליחה
 
אתה לא יכול לגשת ליולי

הכי מאוחד למועד אפריל, ככה שאם אתה רוצה הזדמנות שניה כדאי לך להבחן באוקטובר בהצלחה!
 
למעלה