קוראים לו שמעון והוא גדול, חזק ואמיץ.
G gamgam New member 22/3/12 #3 תתחדשי יא מיסי!! לא נורא לגבי הצבע, נתרגל שיהיו רכיבות טובות. ואבי...... יאללה, בקרוב אצלך!!
כ כאילו יש מחר New member 22/3/12 #11 רק שהרצל* לא ירגיש מאויים מהשימעון שלך ( = בן הזוג .) הרבה רכיבות טובות.
Y yoyopolanski New member 22/3/12 #17 תתחדשי! סעי בדרכים ישרות.. ואל תרדי לשטח, אומרים שהוא לא בנוי לזה..
Y yoyopolanski New member 22/3/12 #21 תודה רבה! נשמה טובה את.. אני החלטתי שאני הולך או על ABS, או על מציאה ממש מטורפת, אבל העיקר שיהיה לו קילומטרז' נמוך..
תודה רבה! נשמה טובה את.. אני החלטתי שאני הולך או על ABS, או על מציאה ממש מטורפת, אבל העיקר שיהיה לו קילומטרז' נמוך..