קוראים לו שמעון

avi elbaz

New member
תתחדשי, רק רכיבות טובות.

 

gamgam

New member
תתחדשי יא מיסי!!


לא נורא לגבי הצבע, נתרגל


שיהיו רכיבות טובות. 


ואבי...... יאללה, בקרוב אצלך!!
 

iec

New member
תתחדשי יא מיס קיס..
גשי ליניב

גולן בעיניין הצבע.
 

Choia

New member
שמעון? לא דיברת על איזה גרמני?

מזל טוב בכל אופן
 

yoyopolanski

New member
תתחדשי! סעי בדרכים ישרות..

ואל תרדי לשטח, אומרים שהוא לא בנוי לזה..
 

yoyopolanski

New member
תודה רבה!

נשמה טובה את..

אני החלטתי שאני הולך או על ABS, או על מציאה ממש מטורפת, אבל העיקר שיהיה לו קילומטרז' נמוך..
 
למעלה