קווי אוטובוסים היסטוריים

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
כשהתחנה המרכזית החדשה בחדרה תקום

כי כאשר התחנה המרכזית של חדרה תעבור
לקרבת כביש החוף ותחנת הרכבת של חדרה ויוקם מרכז תחבורתי בחדרה שישלב את קווי כביש החוף, קווי כביש 4, קווים עירוניים וקווים איזוריים וכן רכבת, יווצרו אפשרויות תנועה נוחות שלא קיימות היום.
כאשר קווים 825, 836, 845, 910 למשל ייפגשו עם קו 921, לשם מה יהיה צריך את 821?
יהיה צריך אז קו מאסף בין חדרה לעפולה שעוצר בכל התחנות של 821 בואדי ערה, לא בקו בין תל אביב לעפולה שנוסע דרך כביש 4, הוד השרון, פ"ת וציר ז'בוטינסקי הקדוש.
מעפולה לצומת רעננה למשל יהיה עדיף ליסוע עם 825 ולהחליף בתחנה המרכזית החדשה של חדרה ל-921 או לקו אחר שיסע מחדרה דרומה לאורך כביש 4.
מטבריה לצומת רעננה לא יצטרכו ליסוע עם 442 או 541 עד עפולה ומשם עם 821, אלא יסעו עם 836 עד חדרה ומשם עם קו אחר.
אותו הגיון שגרם להפיכת התחנה המרכזית של עפולה לתחנת מעבר השנה, יגרום להפיכת חדרה למרכז תחבורתי שישמש למעבר בין קווי ואמצעי תחבורה שונים.
יהיה למשל מאוד הגיוני להפוך את 921 ו-821 לשלושה קווים אזוריים: 1. עפולה - חדרה, 2. חיפה - חדרה דרך כביש 4, 3. חדרה - צומת רעננה או פ"ת דרך כביש 4
כאשר שלושתם ייפגשו בתחנה המרכזית החדשה של חדרה וייפגשו גם עם קווים מהירים לת"א ולצפון.
באופן עקרוני, קווים ארציים ארוכים צריכים להיות קווים מהירים. קווים מאספים צריכים להיות אזוריים ולא ארציים כאשר מרכזי תחבורה משלבים ביניהם.

והתחנה המרכזית החדשה של חדרה תימצא במיקום קלאסי להיות מרכז תחבורה שמשלב בין אמצעים שונים, הרבה יותר למשל מהתחנה המרכזית של עפולה שהפכו אותה לכזו השנה.
כשהתחנה המרכזית החדשה בחדרה תקום
תזכיר לי שוב את הדיון הזה וניראה מה הישתנה......
 
התכנון הוא להפעילה בשנת 2017

מתי מתכננים להקימה? האם כבר יש עבודות?
התכנון הוא להפעילה בשנת 2017
העבודות אמורות להתחיל בשנת 2016.

מכיוון שלעירית חדרה יש אינטרס חזק בהקמת התחנה ובהוצאת התחנה הקיימת ממרכז העיר, יש סיכוי טוב שזה יקרה.
 

אוהדא11

New member
354 הוא "אביו" של 995

821 "התעורר מחדש" לאחרונה. לגבי היתר
821 - לאחרונה עם שינוי קווי הצפון התווספו נסיעות אליו. לא חושב, שהוא כל כך מהר "ימות". אולי "קיצור קיבה" לצומת רעננה או לפתח תקווה.

871 - כפי, שכתבת יש לו נסיעה בודדת. אני חושב שזה רק לכיוון תל אביב ושאין לכיוון זכרון יעקב.

823 - שאושרי כתב, שבוטל, בוטל למעשה לאחרונה עם השינוי בקווי הצפון.

552 הרצליה-פתח תקווה - במובן מסוים כיום פועל 553. במקום להיכנס למרכז רמת השרון ולמרכז הרצליה, הקו ממשיך לגלילות ולאזור התעשייה הרצליה.
עד כמה, שזכור לי היו נסיעות בודדות ל-552. כיום במקום זה, ניתן לנסוע בקו 49 (שפועל במשך כל שעות היום), לכפר הירוק ומשם להחליף באמצעות הכרטוס המשותף לקווים השונים לרמת השרון ולהרצליה.

קו 995 הקודם, שכתבת - תחילה צומצמו הנסיעות ליום או יומיים בשבוע. בהמשך בתחילת שנות האלפיים הקו בוטל. ב-2005 נפתח הקו מחדש דרך כביש 6, שהיה אז קיים בחלקו. בהמשך הוא שוב בוטל ולאחר מכן שינוי למסלולו הנוכחי מלב המפרץ.

היה קו ארוך נוסף חיפה-באר שבע - קו 354. למיטב הבנתי נסע מחיפה לנתב"ג, במסלול דומה לקו 947 ומשם המשיך דומה לקו 354 הקיים מנתב"ג לבאר שבע.
354 הוא "אביו" של 995
 

אוהדא11

New member
היה 805 מת"א ל- עירון, 815 מבאקה אל- גרביה

876 ולא 875 היה קו לגלעד
דרך חדרה, פרדס חנה, בנימינה וזכרון.

כמו כן היו הקווים:
851 - פרדס חנה דרך חדרה לת"א מהכביש הישן (דרך מס' 4)
855 - ת"א לשדה יצחק דרך חדרה ופרדס חנה
857 - ת"א לגבעת עדה דרך חדרה ופרדס חנה
היה 805 מת"א ל- עירון, 815 מבאקה אל- גרביה
לת"א, 818 (ולא 816) מאום אל- פחם לת"א, 878 ממשמר העמק לת"א, 428 מנתניה לירושלים דרך בית ליד, 945 חיפה-ירושלים מאסף דרך נתניה, 981 ת"א-צפת דרך עכו, 835 טבריה-עפולה-ירושלים דרך כביש 65, 463 יפו-לוד, 453 יפו-רמלה, 820 עפולה-ת"א דרך כביש 2, 824 נצרת עילית-ת"א דרך כביש 2, 825 ת"א-בית אורן, 534 היה מספרו המקורי של 531, 425 הרצליה-רמת השרון-ירושלים, והיתה לו חלופת ראשון בוקר מכפר סבא לירושלים, 449 ערד-ירושלים,
621 ת"א-תל מונד, 623 ת"א ישובי גוש תל מונד, 627 ת"א קדימה, 628 ת"א הדסים, 506 ת"א הרצליה פיתוח עד מלון השרון, 507 רשפון-ת"א, 508 ת"א-שפיים, 81 ת"א-עמידר בת ים, 83 ת"א-מעברת בת ים (83א המשיך לראשל"צ ובהמשך הוסרה האות א'.
בת"א היו (של דן) 19 סיבובי מרכבת ארלוזרוב לאלנבי וחזרה דרך שינקין-שדרות רוטשילד, 38 מת"א לקרית ביאליסטוק יהוד, 45 ת"מ-רחוב אילת, 58א מת"א לבית אריה, 11 מאלנבי לבצרון, 12 מרכבת ארלוזרוב לכרמלית, 23 מת"מ לצהלה, 29 מאלנבי להדר יוסף, 55 מת"מ לצומת לבבי בר"ג (לפני שילובו בקו 60), 59 מת"א לגבעת שמואל (לפני שילובו ב- 69), 66 מביאליק בר"ג לרמת השקמה (לפני שילובו עם 67)
 

אורי404

New member
לגבי חלק מהקווים

היה 805 מת"א ל- עירון, 815 מבאקה אל- גרביה
לת"א, 818 (ולא 816) מאום אל- פחם לת"א, 878 ממשמר העמק לת"א, 428 מנתניה לירושלים דרך בית ליד, 945 חיפה-ירושלים מאסף דרך נתניה, 981 ת"א-צפת דרך עכו, 835 טבריה-עפולה-ירושלים דרך כביש 65, 463 יפו-לוד, 453 יפו-רמלה, 820 עפולה-ת"א דרך כביש 2, 824 נצרת עילית-ת"א דרך כביש 2, 825 ת"א-בית אורן, 534 היה מספרו המקורי של 531, 425 הרצליה-רמת השרון-ירושלים, והיתה לו חלופת ראשון בוקר מכפר סבא לירושלים, 449 ערד-ירושלים,
621 ת"א-תל מונד, 623 ת"א ישובי גוש תל מונד, 627 ת"א קדימה, 628 ת"א הדסים, 506 ת"א הרצליה פיתוח עד מלון השרון, 507 רשפון-ת"א, 508 ת"א-שפיים, 81 ת"א-עמידר בת ים, 83 ת"א-מעברת בת ים (83א המשיך לראשל"צ ובהמשך הוסרה האות א'.
בת"א היו (של דן) 19 סיבובי מרכבת ארלוזרוב לאלנבי וחזרה דרך שינקין-שדרות רוטשילד, 38 מת"א לקרית ביאליסטוק יהוד, 45 ת"מ-רחוב אילת, 58א מת"א לבית אריה, 11 מאלנבי לבצרון, 12 מרכבת ארלוזרוב לכרמלית, 23 מת"מ לצהלה, 29 מאלנבי להדר יוסף, 55 מת"מ לצומת לבבי בר"ג (לפני שילובו בקו 60), 59 מת"א לגבעת שמואל (לפני שילובו ב- 69), 66 מביאליק בר"ג לרמת השקמה (לפני שילובו עם 67)
לגבי חלק מהקווים
945 - אני חושב, שהוא לא נסע דרך נתניה, אלא דרך כביש 4. בכל מקרה היו לו נסיעות בודדות ביום.

824 - נצרת עילית-תל אביב; עד כמה, שאני זוכר היו לו נסיעות בודדות ביום (או בשבוע) עד השנים האחרונות.

חלופת בוקר מכפר סבא לירושלים - לא יודע אם היה 425. היה אבל 423. יצא מהתחנה המרכזית בכפר סבא. מצומת רעננה, מסלולו היה כמו 947. נסיעות בודדות במוצאי שבת וביום ראשון בבוקר. חלופת 423 פעלה עד תחילת שנות התשעים.

קו רשפון-תל אביב - אני חושב, שמספרו היה 508. ייתכן, שהיה שינוי מספרים בהמשך.

קו 627 - פועל כיום בבקרים מקדימה לתל אביב דרך הוד השרון ופתח תקווה.
בנסיעות מתל אביב לגוש תל מונד ולקדימה פועל קו 642, אשר ממשיך לנתניה.
 

אוהדא11

New member
לגבי 945, היו לו לא מעט נסיעות בהתחשב שזה היה

לגבי חלק מהקווים
945 - אני חושב, שהוא לא נסע דרך נתניה, אלא דרך כביש 4. בכל מקרה היו לו נסיעות בודדות ביום.

824 - נצרת עילית-תל אביב; עד כמה, שאני זוכר היו לו נסיעות בודדות ביום (או בשבוע) עד השנים האחרונות.

חלופת בוקר מכפר סבא לירושלים - לא יודע אם היה 425. היה אבל 423. יצא מהתחנה המרכזית בכפר סבא. מצומת רעננה, מסלולו היה כמו 947. נסיעות בודדות במוצאי שבת וביום ראשון בבוקר. חלופת 423 פעלה עד תחילת שנות התשעים.

קו רשפון-תל אביב - אני חושב, שמספרו היה 508. ייתכן, שהיה שינוי מספרים בהמשך.

קו 627 - פועל כיום בבקרים מקדימה לתל אביב דרך הוד השרון ופתח תקווה.
בנסיעות מתל אביב לגוש תל מונד ולקדימה פועל קו 642, אשר ממשיך לנתניה.
לגבי 945, היו לו לא מעט נסיעות בהתחשב שזה היה
הקו היחיד שחיבר בין חיפה לירושלים עד להפעלתו של 940
 

אורי404

New member
הכוונה שלי לשנות התשעים

לגבי 945, היו לו לא מעט נסיעות בהתחשב שזה היה
הקו היחיד שחיבר בין חיפה לירושלים עד להפעלתו של 940
הכוונה שלי לשנות התשעים
בשנות התשעים היו ל-945 נסיעות בודדות.
אולי קודם לכן היו יותר נסיעות.
בשנות התשעים פעל 947 ירושלים-חיפה. אם אני לא טועה היה גם 962 עם נסיעות בודדות.
 
962 מנהריה לשפך הזוהר

הכוונה שלי לשנות התשעים
בשנות התשעים היו ל-945 נסיעות בודדות.
אולי קודם לכן היו יותר נסיעות.
בשנות התשעים פעל 947 ירושלים-חיפה. אם אני לא טועה היה גם 962 עם נסיעות בודדות.
962 מנהריה לשפך הזוהר
דרך ירושלים.
 

אוהדא11

New member
לגבי 824 - כשהופעל היו לו נסיעות בכמות סבירה

לגבי חלק מהקווים
945 - אני חושב, שהוא לא נסע דרך נתניה, אלא דרך כביש 4. בכל מקרה היו לו נסיעות בודדות ביום.

824 - נצרת עילית-תל אביב; עד כמה, שאני זוכר היו לו נסיעות בודדות ביום (או בשבוע) עד השנים האחרונות.

חלופת בוקר מכפר סבא לירושלים - לא יודע אם היה 425. היה אבל 423. יצא מהתחנה המרכזית בכפר סבא. מצומת רעננה, מסלולו היה כמו 947. נסיעות בודדות במוצאי שבת וביום ראשון בבוקר. חלופת 423 פעלה עד תחילת שנות התשעים.

קו רשפון-תל אביב - אני חושב, שמספרו היה 508. ייתכן, שהיה שינוי מספרים בהמשך.

קו 627 - פועל כיום בבקרים מקדימה לתל אביב דרך הוד השרון ופתח תקווה.
בנסיעות מתל אביב לגוש תל מונד ולקדימה פועל קו 642, אשר ממשיך לנתניה.
לגבי 824 - כשהופעל היו לו נסיעות בכמות סבירה
שאח"כ צומצמו, כך גם 820.
חלופת יום ראשון בבוקר של 425 מכפר סבא מוספרה אף היא 425 ובוטלה עם השנים, בדיוק כפי ש- 425 בוטל לפני שנים וחודש לפני מספר שנים ואוליה/אפיקים.
508 פעל לשפיים. 506 להרצליה פיתוח ו- 507 מרשפון.
627 חודש עכשיו ע"י קווים אחרי שלפני שנים הופעל ע"י אגד בנפרד מ- 628 ומאוחר יותר 642
 

מאסף921

New member
825 ת"א-בית אורן ? 091 בהמשך 191..

היה 805 מת"א ל- עירון, 815 מבאקה אל- גרביה
לת"א, 818 (ולא 816) מאום אל- פחם לת"א, 878 ממשמר העמק לת"א, 428 מנתניה לירושלים דרך בית ליד, 945 חיפה-ירושלים מאסף דרך נתניה, 981 ת"א-צפת דרך עכו, 835 טבריה-עפולה-ירושלים דרך כביש 65, 463 יפו-לוד, 453 יפו-רמלה, 820 עפולה-ת"א דרך כביש 2, 824 נצרת עילית-ת"א דרך כביש 2, 825 ת"א-בית אורן, 534 היה מספרו המקורי של 531, 425 הרצליה-רמת השרון-ירושלים, והיתה לו חלופת ראשון בוקר מכפר סבא לירושלים, 449 ערד-ירושלים,
621 ת"א-תל מונד, 623 ת"א ישובי גוש תל מונד, 627 ת"א קדימה, 628 ת"א הדסים, 506 ת"א הרצליה פיתוח עד מלון השרון, 507 רשפון-ת"א, 508 ת"א-שפיים, 81 ת"א-עמידר בת ים, 83 ת"א-מעברת בת ים (83א המשיך לראשל"צ ובהמשך הוסרה האות א'.
בת"א היו (של דן) 19 סיבובי מרכבת ארלוזרוב לאלנבי וחזרה דרך שינקין-שדרות רוטשילד, 38 מת"א לקרית ביאליסטוק יהוד, 45 ת"מ-רחוב אילת, 58א מת"א לבית אריה, 11 מאלנבי לבצרון, 12 מרכבת ארלוזרוב לכרמלית, 23 מת"מ לצהלה, 29 מאלנבי להדר יוסף, 55 מת"מ לצומת לבבי בר"ג (לפני שילובו בקו 60), 59 מת"א לגבעת שמואל (לפני שילובו ב- 69), 66 מביאליק בר"ג לרמת השקמה (לפני שילובו עם 67)
825 ת"א-בית אורן ? 091 בהמשך 191..
היה בבקר אוטובוס בת"א (901 לאחר מכן 900) בתחנה בחיפה היה מחליף מספר ל 091 או 191.
 

ה2

New member
היה גם 875 לגלעד דרך פ"ת והכביש הישן.

876 ולא 875 היה קו לגלעד
דרך חדרה, פרדס חנה, בנימינה וזכרון.

כמו כן היו הקווים:
851 - פרדס חנה דרך חדרה לת"א מהכביש הישן (דרך מס' 4)
855 - ת"א לשדה יצחק דרך חדרה ופרדס חנה
857 - ת"א לגבעת עדה דרך חדרה ופרדס חנה
היה גם 875 לגלעד דרך פ"ת והכביש הישן.
 

אורי404

New member
קו 758 דרך גוש תל מונד

קווי אוטובוסים היסטוריים
במשך השנים פעלו ובוטלו,קווי אוטובוסים רבים,בשרשור זה ארשום קווי אוטובוסים שפעלו ובוטלו במשך השנים,לפני שנת 2001,בין הקוים שבוטלו,ניתצן למנות גםם קוים שפםעלו טרם קום מדינת ישראל:
קווי תל אביב וגוש דן
קו 10 נסע לאורך רחוב הכרמל,בוטל בסוף שנות השלושים
קו 15 יצא מרחוב דיזנגוף לא ידוע לי מה היה מסלולו(אין קשר לקו 15 שהיה נוסע מתחנה מרכזית)
קו זה פעל טרם הקמת המדינה
קו 79 מפתח תקוה למעברה מחנה ישראל,בוטל עם חיסול המעברה
קו 81 מפתח תקוה למעברה עמישב
קו 86 מתחנה מרכזית פ"ת לשכונת כפר אברהם בפ"ת
קו 504 משכונות הרצליה לתחנה מרכזית ת"א
קו 617 מתל אביב למושב חרוצים
קו 758 מבית חולים מאיר לנתניה
קוים בין אזוריים
קו 304 מתל אביב למחנה עמנואל
קו 333 מתל אביב לקרית גת
קו 341 מתל אביב לקיבוץ רעים
קו 357 מתל אביב לימית
קו 362 מתל אביב למעבר רפיח
קו 373 מתל אביב לצאלים
קו 401 תל אביב-ירושלים דרך:לוד ובית שמש
קו 409 תל אביב-רמת רזיאל-ירושלים
קו 413 בית שמש-ירושלים דרך נס-הרים
קו 418 בית שמש-מטע-ירושלים
קו 424 פתח תקוה-רמלה-ירושלים
קו 427 נתניה-ירושלים,דרך:כביש גהה
קו 439 ירושלים-לוד-אשדוד
קו 447 ירושלים-חברון-באר שבע
קו 453 יפו-רמלוד
קו 465 תל אביב-מכבים רעות
קו 465 תל אביב-גמזו
קו 466 תל אביב-בן שמן
קו 467 תל אביב-חדיד
קו 469 תל אביב-מתתיהו
קו 472 תל אביב-יגל
קו 478 תל אביב-בית נחמיה
קו 479 תל אביב-חמד וצפריה
קו 499 ירושלים-גוש קטיף
קו 503 קרית שרת רעננה-תמ"י תל אביב
קו 506 מלון השרון הרצליה-תל אביב
קו 507 תל אביב-כפר שמריהו
קו 508 תל אביב-רשפון
קו 526 תל אביב-קדמה רמת השרון,דרך:כביש נמיר,גני התערוכה,בני אפרים
קו 546 אלישמע-תל אביב
קוים 574,579 :אין מידע
קו 704 קיסריה-תל אביב
קו 721 נתניה-ג'סר א-זערקה
קו 805 כפר הרא"ה-תל אביב
קו 815 בקעה אל גרביה-תל אביב
קו 817 אום אל פאחם-צומת הכפר הירוק
קו 831 תל אביב-טבריה
קו 874 טבעון-תל אביב
קו 875 תל אביב-קיבוץ גלעד
קו 905 תל אביב-טכניון חיפה
קו 915 חיפה-?
קו 954 עפולה-ירושלים דרך:ג'נין
קו 758 דרך גוש תל מונד
היו לו נסיעות בודדות בכל כיוון מבית חולים מאיר לנתניה, דרך גוש תל מונד.
הקו בוטל ובהמשך החל לפעול קו 640, שיש לו יותר נסיעות, מאשר 758 ז"ל.
 

shim121

New member
לגבי קו 401 ולגבי קווי חיפה\עפולה -בית שאן

קווי אוטובוסים היסטוריים
במשך השנים פעלו ובוטלו,קווי אוטובוסים רבים,בשרשור זה ארשום קווי אוטובוסים שפעלו ובוטלו במשך השנים,לפני שנת 2001,בין הקוים שבוטלו,ניתצן למנות גםם קוים שפםעלו טרם קום מדינת ישראל:
קווי תל אביב וגוש דן
קו 10 נסע לאורך רחוב הכרמל,בוטל בסוף שנות השלושים
קו 15 יצא מרחוב דיזנגוף לא ידוע לי מה היה מסלולו(אין קשר לקו 15 שהיה נוסע מתחנה מרכזית)
קו זה פעל טרם הקמת המדינה
קו 79 מפתח תקוה למעברה מחנה ישראל,בוטל עם חיסול המעברה
קו 81 מפתח תקוה למעברה עמישב
קו 86 מתחנה מרכזית פ"ת לשכונת כפר אברהם בפ"ת
קו 504 משכונות הרצליה לתחנה מרכזית ת"א
קו 617 מתל אביב למושב חרוצים
קו 758 מבית חולים מאיר לנתניה
קוים בין אזוריים
קו 304 מתל אביב למחנה עמנואל
קו 333 מתל אביב לקרית גת
קו 341 מתל אביב לקיבוץ רעים
קו 357 מתל אביב לימית
קו 362 מתל אביב למעבר רפיח
קו 373 מתל אביב לצאלים
קו 401 תל אביב-ירושלים דרך:לוד ובית שמש
קו 409 תל אביב-רמת רזיאל-ירושלים
קו 413 בית שמש-ירושלים דרך נס-הרים
קו 418 בית שמש-מטע-ירושלים
קו 424 פתח תקוה-רמלה-ירושלים
קו 427 נתניה-ירושלים,דרך:כביש גהה
קו 439 ירושלים-לוד-אשדוד
קו 447 ירושלים-חברון-באר שבע
קו 453 יפו-רמלוד
קו 465 תל אביב-מכבים רעות
קו 465 תל אביב-גמזו
קו 466 תל אביב-בן שמן
קו 467 תל אביב-חדיד
קו 469 תל אביב-מתתיהו
קו 472 תל אביב-יגל
קו 478 תל אביב-בית נחמיה
קו 479 תל אביב-חמד וצפריה
קו 499 ירושלים-גוש קטיף
קו 503 קרית שרת רעננה-תמ"י תל אביב
קו 506 מלון השרון הרצליה-תל אביב
קו 507 תל אביב-כפר שמריהו
קו 508 תל אביב-רשפון
קו 526 תל אביב-קדמה רמת השרון,דרך:כביש נמיר,גני התערוכה,בני אפרים
קו 546 אלישמע-תל אביב
קוים 574,579 :אין מידע
קו 704 קיסריה-תל אביב
קו 721 נתניה-ג'סר א-זערקה
קו 805 כפר הרא"ה-תל אביב
קו 815 בקעה אל גרביה-תל אביב
קו 817 אום אל פאחם-צומת הכפר הירוק
קו 831 תל אביב-טבריה
קו 874 טבעון-תל אביב
קו 875 תל אביב-קיבוץ גלעד
קו 905 תל אביב-טכניון חיפה
קו 915 חיפה-?
קו 954 עפולה-ירושלים דרך:ג'נין
לגבי קו 401 ולגבי קווי חיפה\עפולה -בית שאן
קו 401 , מידע לגבי סוף שנות ה80

היו לו 4 נסיעות בלילה משני הכיוונים בשעות: 20.45 21.30 22.15 23.00

מת"א דרך כביש 44 ת.מ. רמלה , כניסה לבית שמש , אח"כ ירושלים

הקו ביצע את השירות בלילה מת"א ומירושלים לבית שמש וחזרה

הקווים 411 בית שמש-ת"א ו415 בית שמש-ירושלים פעלו עד סביבות 20:00 ואח"כ השירות ע"י 401.




קווי חיפה בית שאן:
קווי 40x פעלו בין חיפה לבית שאן
קווי 41x פעלו בין עפולה לבית שאן

היו הרבה קווים כי היתה חלופה דרך מסילות או דרך בית השיטה וגם חלופות שסיימו או בית שאן או כפר רופין או טירת צבי או גשר
מה שאני זוכר: 411 412 כמו היום
405 חיפה -עפולה - טירת צבי 417 עפולה טירת צבי 415 - עפולה כפר רופין 409- חיפה גשר

גם הקווים מת"א התחילו וסיימו בקיבוצים : 829 ת"א בית שאן דרך כביש החוף סיים בכפר רופין
828 ת"א בית שאן דרך פ"ת מאסף (פעל במוצ"ש ובראשון בבוקר) סיים בטירת צבי
 

oshri1987sg

Active member
אילו קוים נסעו בעבר מחיפה לבית שאן חוץ מקוים

לגבי קו 401 ולגבי קווי חיפה\עפולה -בית שאן
קו 401 , מידע לגבי סוף שנות ה80

היו לו 4 נסיעות בלילה משני הכיוונים בשעות: 20.45 21.30 22.15 23.00

מת"א דרך כביש 44 ת.מ. רמלה , כניסה לבית שמש , אח"כ ירושלים

הקו ביצע את השירות בלילה מת"א ומירושלים לבית שמש וחזרה

הקווים 411 בית שמש-ת"א ו415 בית שמש-ירושלים פעלו עד סביבות 20:00 ואח"כ השירות ע"י 401.




קווי חיפה בית שאן:
קווי 40x פעלו בין חיפה לבית שאן
קווי 41x פעלו בין עפולה לבית שאן

היו הרבה קווים כי היתה חלופה דרך מסילות או דרך בית השיטה וגם חלופות שסיימו או בית שאן או כפר רופין או טירת צבי או גשר
מה שאני זוכר: 411 412 כמו היום
405 חיפה -עפולה - טירת צבי 417 עפולה טירת צבי 415 - עפולה כפר רופין 409- חיפה גשר

גם הקווים מת"א התחילו וסיימו בקיבוצים : 829 ת"א בית שאן דרך כביש החוף סיים בכפר רופין
828 ת"א בית שאן דרך פ"ת מאסף (פעל במוצ"ש ובראשון בבוקר) סיים בטירת צבי
אילו קוים נסעו בעבר מחיפה לבית שאן חוץ מקוים
401,402,405,406,407,409,434
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה