קבן/פסיכיאטר בצבא

girl121

New member
קבן/פסיכיאטר בצבא

היי.. התגייסתי במצב נפשי לא כל כך טוב (בלי קשר לצבא), ולקחתי כדורים אנטי דכאוניים.. לצערי ברגע שכנסתי למסגרת של הצבא- הכרטיס של קופת חולים מבוטל ככה שאני תלויה בצבא גם בנושא הזה. בטירונות ביקשתי לראות קבן והמפקד ממש זלזל בבקשה שלי אז אמרתי לו שלא משנה (חשבתי לתת לעצמי עוד צ'אנס). בכל מקרה הטירונות נגמרה וכרגע אני בתפקיד שלא דורש כלום, אבל נפשית המצב לא משהו בכלל. ביקשתי לראות רופא אבל יקח שבועיים במקרה הטוב ואז עד שהוא יתן לי הפניה לפסיכיאטר (כדי שייעץ לי ואולי יתאים כדורים).. בקיצור בירוקרטיה שתיקח שבועות על גבי שבועות. השאלה שלי- אני יכולה ללכת לביקור רופא ולומר לו שאני סובלת מדיכאון? הוא יביא לי ישר הפנייה לגורמים המתאימים וככה אני אחסוך את כל הזמן? תודה.
 

bouscher

New member
את יכולה לנסות

אבל בכל מקרה, את זכאית לראות קב"ן 48 שעות מרגע הבקשה.
 

אושי231

New member
לפי הפקודה- תוך זמן סביר ולא תוך 48 שעות

48 שעות זה רק במידה ויש חשש לאובדנות ובמקרה כזה היחידה צריכה לשים 2 חיילים שישמרו עליו עד שיראה קב"ן.
 

Tibidabo

New member
בדיקה

אם המצב שלך מצדיק את זה, אני מאמין שאתה יכול ללכת לקב"ן בלי הפנייה (מקווה שאני לא מטעה). אמור להיות קב"ן במרפאות אזוריות...תנסה להשיג מספרי טלפון ולשאול מה לעשות (תאר להם את המצב). תזכור שהבריאות שלך היא מעל לכל. תרגיש טוב
 

lazlooz

New member
יש בתל השומר מרפאת בריאות הנפש,

אם אני לא טועה, ואם זה לא השתנה בשנה וחצי האחרונות, אפשר פשוט להגיע לשם על הבוקר, ב-8:00 כזה, עם חוו"ד מפקד לקב"ן (בטוח יש טופס כזה בשלישות, פשוט תחתימי את המפקד שלך על זה) ולחכות שיתפנה תור. זה לא נמצא בדיוק בתוך תל השומר, אלא בשער נפרד מול הכניסה לביה"ח, איפה שכל האוטובוסים.
 

אושי231

New member
ביקור רופא לא יכול לתת לך הפניה לקב"ן

הפניה לקב"ן נעשית ע"י המפקד הישיר שלך. על המפקד ליצור קשר עם הקב"ן היחידתי ולקבוע לך תור תוך זמן סביר (בדרך כלל שבועיים) במהלך שיחתך עם הקב"ן תוכלי לבקש ממנו לפגוש פסיכיאטר לבדיקה האם את צריכה להמשיך ליטול את התרופות.
 
למעלה