יופי יפית, כבר מזמן ניפתח המועדון באת באיחור ...... בדאלק ........ ואני מתה על קובה במיוחד בולרול כמו אלה שאוכלים בשכונת התקווה בחודש שמיני בשעה שלוש לפנות בוקר