קבלו עוד בדיחה

סנדי32

New member
יופי יפית, כבר מזמן ניפתח המועדון

באת באיחור ...... בדאלק ........ ואני מתה על קובה במיוחד בולרול כמו אלה שאוכלים בשכונת התקווה בחודש שמיני בשעה שלוש לפנות בוקר
 

yafit75

New member
U תות,,, איזה מזל שאתה פה...

מה הייתי עושה בלעדייך כל הכבוד... מגיע לך שתי נקודות...
 
למעלה