קבלו עוד בדיחה

tot15

New member
קבלו עוד בדיחה

> בחור אחד נכנס לפאב ורואה את בוש ופאוול יושבים בפאב, הוא ניגש לברמן ושואל > > אותו:"אלו באמת בוש ופאוול שם?" הברמן עונה:"כן, זה הם" הבחור ניגש לשניים > > ואומר להם:"איזה כבוד שבאתם לשבת פה איתנו, מה אתם עושים כאן?" בוש עונה > > לו:"אנחנו מתכננים את מלחמת העולם השלישית", "נו?" דוחק הבחור בו " ומה > > יהיה > > במלחמה הזאת?" בוש עונה לו:"אנחנו נשמיד 140 מיליון עירקים ובלונדינית אחת עם > ציצים גדולים" > > שואל הבחור:"למה בלונדינית עם ציצים גדולים?" > > בוש שולח אצבע לכתפו של פאוול ואומר לו:"אמרתי לך שלאף אחד לא יהיה איכפת מ > 140 מיליון עירקים..."
 

הצופה.

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יודעת למה עירקים לא משחקים מחבואים? "למה מי יחפש אותם?" האאאאא?
 
גב´ נשית !!!

אין לך מה להגיד? צוחקים גם על הרבע שלי פה !
 

tot15

New member
שלום לך מנהל מקסים

סתם אני מחנפת שלא תעניש אותי......... אומרים שלעירקים יש דם חם אימלללללללה חחחחחחחח יום טוב לך
 

נשית~37

New member
אדון אופטימום!

בגלל שאני לא רוצה שישתרכו אחרי אני לא אוכלת עמבה.
 

שגיב2

New member
אומרים שלעיראקים...

יש זין שטוח. מהניעור של קליפות הגרעינים מהמכנסיים ביום שישי מול הסרט הערבי בערוץ אחד. בגלל זה הפסים לאורך... בוקר טוב (אגב) לכולם...
 

שגיב2

New member
שלום מותק...

ישנת עם חיוך? אומרים שזה משפר ת´חלומות... על העיראקיות אומרים שהן הבשלניות הכי טובות עלי אדמות. אחרי קובה אדומה , קובה במיה וקובה פטטה אני מאמין שזה נכון. תנסו לנגב את זה מהמכנסיים, נראה לאן תגיעו..
 

tot15

New member
באמת??

אז כנראה בגלל זה חלמתי עליך מעניין מה היה קורה אם הייתי נרדמת עם דמעות בטח הייתי חולמת על אופטימום או על סחטיקה חחחחחחחחחח
 
למעלה