קבלו בדיחה

yafit75

New member
מה עובר עלי?

את וסחטי מדליקים אותי על הבוקר ואת עוד שואלת מה עובר עלי,,,
 

tot15

New member
חחחחחחחחחח

גנובהה לגמרי את תקשרי הרבה זמן לא דיברנו
 

yafit75

New member
בוקר טוב שיר,,,

ראית איך הם הדליקו אותי,,, יאללה כולי רותחת,,, (בעלי,,, תתכונן)
 
יפיתו´ש בוקר טוב גם לך

הדליקו אותך?????? אני בוערת ממש אש ....... היום בטח יהיו חגיגות בלילההההההההה
 

yafit75

New member
זאת לא הבעיה,,, הבעיה היא

שאני בשמירת נידה,,, יעני נדפקתי גם מפה וגם משם!!!
 

CHUCHU

New member
בע"ה היום יהיה חדש.....

שחיפה ינצחו.... ואז אני .... אני חושב... בעצם עוד לא יודע מה אני עושה לבית שלי.... משמחה כמובן...
 

קרמבובת

New member
טוב תקשיבו

אם עוד פעם אני עושה "ריפרש" ואני רואה את ה"קבל בדיחה" הזה למעלה... יש צאט לדברים האלה וזה פורום של כולם ולא כולם צריכים לסבול את השיחות בוקר הריקות מתוכן שלכן פה ואם בא לכם לדבר אז תצאו החוצה לאיזה כוס קפה ואם לא בא לכן לראות את ההודעות החשובות פה שגם ככה אין הרבה כאלה וצריך לחפש אותן בנרות אז תלחצו על האיקס שלמעלה מצד שמאל או שתעברו לפורום אחר מתוך המאתיים ומשהו שיש בתפוז. תודה ושלום קרמבו
 
למעלה