אם עוד פעם אני עושה "ריפרש" ואני רואה את ה"קבל בדיחה" הזה למעלה... יש צאט לדברים האלה וזה פורום של כולם ולא כולם צריכים לסבול את השיחות בוקר הריקות מתוכן שלכן פה ואם בא לכם לדבר אז תצאו החוצה לאיזה כוס קפה ואם לא בא לכן לראות את ההודעות החשובות פה שגם ככה אין הרבה כאלה וצריך לחפש אותן בנרות אז תלחצו על האיקס שלמעלה מצד שמאל או שתעברו לפורום אחר מתוך המאתיים ומשהו שיש בתפוז. תודה ושלום קרמבו