קבלה להנדסת חשמל

קבלה להנדסת חשמל

שלום לכולם. אתמול התקבלו תוצאות הפסיכומטרי. לפי המחשבון של האתר של את"א הנתונים שלי נותנים מצרף של 681. חתך הקבלה להנדסת חשמל ואלק' הוא 670. כלומר אני עומד בנתונים. נרשמתי כבר לאוניברסיטה ובעיקרון כבר קיבלתי לפני חודשיים מכתב דחייה כי כבר היה לי אז פסיכומטרי שעשיתי לפני הצבא. השאלה היא: האם הם יעשו עכשיו דיון מחודש לגבי הקבלה שלי והאם מה שכתוב באתר הוא מספיק אמין ורלוונטי כדי שאני אאמין שאני מתקבל? עוד דבר , באזור האישי של האתר של את"א יש דף של "מצב החלטות" ושם כתוב שאני לא מתקבל. האם זה צפוי להתעדכן או שזו כבר ההחלטה הסופית? באתר של הטכניון למשל (שגם אליו נרשמתי) כתוב ש"טרם התקבלה החלטה". שווה אולי להתקשר למזכירות האוניברסיטה ולבדוק מה הולך עם זה? כל עצה נוספת וכל דבר שיש לכם להגיד בנושא ייתקבל בברכה. תודה מראש לעוזרים.
 

D A N I E L L1

New member
לפי הידוע לי כל עוד שלחו דחיה הדחיה סופית

אבל! האם ידעת המזכירות על הפסיכו' השני שאתה עושה? האם מישהו יודע על זה שם? האם מישהו מעורב בזה שם? יכלו להשאיר לך סטטוס טרם הוחלט במידה והיו יודעים על כך.... כמובן להתקשר לברר! בהצלחה!!!!
 

Freemee

New member
אני מבין שהפסיכומטרי מיולי, נכון?

אם נרשמת בהרשמה מוקדמת אז מקבלים פסיכומטרי רק עד אפריל.. אולי תנסה לברר לגבי הרשמה מאוחרת אם זה עדיין אפשרי, הכי טוב לשאול במזכירות האוניברסיטה.
 
התקבלתי

לאחר חפירות רבות מול האוניברסיטה (אימיילים , הודעות ושיחות עם הפקולטה) הודיעו לי היום שבצעד חריג החליטו לקבל אותי למסלול הדו חוגי של פיזיקה והנדסת חשמל. אז אני מאוד שמח על כך. תודה לעוזרים.
 
למעלה