קייזר סוזי
New member
זה נשמע לי מאוד מוזר שאת אומרת את זה
אני לא נהנית ולא מתרגשת כשאני מגלה שאני בטבעיות שלי נותנת לבנאדם,
ויש אנשים שלא מרגישים את הטבעיות הזו כלפיי כשאני במקרה מבקשת משהו (וזה לא קורה הרבה).זה מאכזב מאוד.
מה שכן, כמו שאמרתי, גם אחרי אכזבות כאלו עדיין נתתי כשהיו צריכים.
אני לא נהנית ולא מתרגשת כשאני מגלה שאני בטבעיות שלי נותנת לבנאדם,
ויש אנשים שלא מרגישים את הטבעיות הזו כלפיי כשאני במקרה מבקשת משהו (וזה לא קורה הרבה).זה מאכזב מאוד.
מה שכן, כמו שאמרתי, גם אחרי אכזבות כאלו עדיין נתתי כשהיו צריכים.