צ`ט של אהבה.

צ`ט של אהבה.

בלילה על מקלדתי לחשתי לך את אהבתי ואת,תשובות מהוססות נתת, כאילו את ראשך הרכנת. צררתי גיל מאווי במשלים ונמשלים וחידת אהבה כבדה בדברי אהבהבים. במילים מלטפות הבחנתי במסך הבאות היישר מליבך המיוסר, ותיראי לי מעט כמחכה למילים מלאות אהבה, ותהיי כדג במצולה הקרב אל החכה. ביקשתי ,תתקשרי,נשמע קולך ואת ביקשת להמשיך לצ`וטט. כתבתי לך שיר מאולתר ואת אומרת ``עוד מוקדם``. קראת לי `סקסי שכלתן` ידעת כי אשאר איתן. את כל כך חפצה לרצות, כבר צופה ורואה הסערות. אם רק צלצול יפרע דממת הליל ויגאל שממת חיי, קולך יתנגן באוזניי ואני אהרהר בדמותך,אללי. האם תרשי לי לפנטז או שמא אשמע כפוחז? תגידי,אשה חלומית התסכימי להיהפך למציאותית וכי דברי אהבים לא יראו כבלע אם מן הלב נאמרו לפתע. האם חירף היותי נשוי לאחרת תיאותי לקבלני,את, הגברת?
 
מקסיםםםםםםםםםםםםם

ממש יפה, יש יותר מזה? האמת ככה בפנים קחי אותי כפי שאני מעולה מדהים כרגיל לא מפתיע בכתיבה. (חזרתי, מיציאה סתמית, בגלל האירועים הקשים לא יצאתי) בארי, מתנצלת, אני לא בביתי חייבת למסור מסר דרך אגב וחד פעמי, תודה). ארבל, לכתיבה הזו אני מתחברת הכי מכל, ולא על פנטזיות וירטואליות. יפה!!!!! יונית
 
יונית,מתי מתחברים? :cool:

זה לא מספיק שאת מתחברת לשיריי, כי עצם הותרת ההתחברות במתכונת הזאת סותרת את דברייך בגנות הוירטואליות. את צריכה להתחבר אליי וזה לא קשה. ``המחלה`` היחידה שלי היא אשתי....חחחחח אז בפעם הבאה תסלקי מסביבתך את כל המטרידים ותפני את עצמך אלי נטו. נשתמע מחר?
 
ארבלון......

מחכה לך ליד החלון... שם פרשתי את השטיחון... נעשה אחד לשני...מסאג`ון... עד שתצא לנו הלשון... מכורה לאהבה.
 

ב א ר י

New member
ארבל...

דבר ראשון,הודעתך נמחקה בשנית מפני שביקשתי לא לכתוב מילים בוטות בשום אופן,אתה לא חדש כאן ואתה יודע זאת. שנית כל היא נמחקה מפני שהיא באה לבטא כאן את הסקס שבה ולא את האהבה שבה. קראתי את ההודעה לפחות ארבע פעמים לפני שמחקתי אותה,האמן לי שלא מחקתי אותה בשיקול דעת של שנייה או שתיים,לקח לי זמן לחשוב האם להשאירה,אך החלטתי שלא. ואשלח לך גם מדוע באי מייל. ============================================================================ בקשר להודעתך זו שלה הינני מגיב, הרי אתה זה שצעקת כאן שזהו עולם ווירטואלי של אהבה בלתי ניתנת להגשמה, אני קורא כאן שהנה גם אתה הופך את הווירטואלית לוויזואלית. על מה בדיוק אתה הטפת לנו באותו יום??? בארי
 
לבארי בכעס רב !!!!

א.סיפור אהבה בין גבר ואישה בלי סקס דומה לארוחה בלי אוכל...אפשר רק להגביל את תיאור המאכלים ולכתוב אכלנו ואפשר לתאר את פירוט אבות המזון !!! מהכרותי את מגבלות המדיה לאתיארתי את מעשי הסקס אלא אף ציינתי במפורש-``עשינו סקס אשר לא יתואר כאן...`` והנה סיפור אהבה אמיתי שמשפיע עלי כל ימי חיי באת ומחקת כמו צנזור פוריטני. הרי אין כמעט שיר או סיפור אהבה שאיננו מרמז אל או על מעשה האהבה עצמו!!! מה זה כאן???????-פורום אהבות רוחניות??????!!!!! בארי ,הפעם יצאתי פגוע ונעלב ממך ומכושר שיפוטך ואני מעביר את העניין לידיעת מנהלת הפורומים לשיקול דעתה... לניין השיר `צ`ט של אהבה` הינו תומך בדיוק בגרסתי שהצ`ט חייב לשמש להכרות ויזואלית ולא כמקום ליצירת אהבות וירטואליות-----לא מבין שוב כיצד יכולת להבין אחרת ואני מקווה שהגולשות הבינו כמו שאני רציתי !!! נ.ב הבטחת לשלוח לי מייל אבל המתנתי ובושש לבוא-אולי היה זה רק למראית עין עבור הגולשים ?!
 

אורמור

New member
בארי..!!!!!!

באמת.. זו צנזורה?..זו טוטליטריות קראתי את האדמונית..היה בעברית..סיפור אהבה..כן של איש חשקני אז מה? אין חשק באהבה? מבינה את הכעס הארבלי..צודק העלם והביע אותו נכונה.. אכן לא פרט את אבות המזון..פה ושם רק רמז על איכות הארוחה אז למילה ``זיון``אין זכות קיום? עד כמה שזכור לי דן בן אמוץ בזמנו זכה לתפוצה רחבה בספרו הידוע ``זיונים זה לא הכל..`` אז מה ההתחסדות כאן? הפורום נועד לילדים בלבד? טענתי בעבר שכמנהל פורום זכותך וכו`..אבל באמת.. לי נראה שטעית בשיקול הדעת הפעם.. היה כאן סיפור אהבה.. ומחקת אותו..ממש ללא סיבה מתקבלת על דעת.. אור
 

ב א ר י

New member
אור יקירתי...

אגיד לך במשפט אחד דבר מה, גם במציאות אינני מוציא מפי,דבר מילה בוטה שכזו כג` לזיין וכאלה,כי אינני אוהב את המילים האלו. למיטב ידיעתי כל הוותיקים כאן כבר יודעים שאני מוחק הודעות שבהן מבוטאות המילים הללו,אלא אם כן יש להן שירשור ארוך שנסוב על נושא ההודעה. אז ביקשתי בעבר והינני מבקש שוב,לא לכתוב כאן מילים שיוצאות שורש זי``ן !!!!! אני רוצה פחות או יותר לקרוא בשפה עברית תיקנית ולא בוטה ומגעילה !!! אז לא ביקשתי מכולם כאן לכתוב בשפה גבוהה ובלי טעויות כתיב ולא יודע מה,בסה``כ ללא מילים בוטות שכאלו. אם את רוצה להמשיך לקרוא בשפה שכזו,לא תמצאי אותה כאן בפורום הזה. זה כל השוני של הפורום הזה מכל האחרים. מי שרוצה יקבל זאת ומי שלא זכאי לתת דעתו על כך ולהחליט כטוב בעיניו. אני לא יושב לאף אחד על הרקה עם אקדח ואומר לו כך וכך !!! פשוט ישנם את הכללים של תפוז עצמו ויש את הכללים הנוספים של מנהל הפורום והאמיני לי שזה רק לטובת כולם,אינני מוחק מהתלהבות או לא יודע מה,אם חשבתם שיש בי התלהבות למחוק הודעות אתם טועים,אני מקווה שאינכם חושבים כך. אך כל אדם זכאי לומר דעתו ושוב אמרתי בעבר ואני אומר שוב,אם יש לאדם מסויים טענות ותלונות כלפיי הוא יכול להביא אותם בפניי במייל או לפנות להנהלת הפורומים בתפוז. וודאי שלא אכעס על אף אחד ולא אתרגז על כך. אז אנא קחי לתשומת ליבך,הפורום הוא לא שלי הוא שלך ושל כולם,לא את זו שמקבלת צילצולים לפלא שבם מתלוננים על הודעה זו או אחרת מסיבה כזו וכזו. בשביל זה אני כאן בכדי לעשות סדר מסויים לא בכדי להיות גננת. יש הוראות מסויימות דעו לכבדם והכל יהא הכי טוב שיוכל להיות. תודה על זמנך בארי
 
למעלה