צרפת זוכה

צרפת זוכה

מהרגע הראשון ששמעתי את השיר הזה התאהבתי בו....כמובן לפני שהשיר שלנו התפרסם. השיר הזה מחזיק אצלי עד עכשיו. אהבתי הכל בשיר הצרפתי והוא מרגש אותי כל פעם מחדש.
לצערי, זה יבוא על חשבון השיר שלנו....מה שזה אומר שלזכות באירוויזיון השנה לצערי לא יקרה, לפחות כהימור שלי.
נטע תסיים בטופ 5 לדעתי שזה לחלוטין הישג מרשים.
אמן ואני טועה.

הימור שלי
צרפת
בולגריה
ישראל
 

רמי אב

New member
בקשר לבולגריה אני לא יודע

אבל גם לי נראה שצרפת תנצח השנה
למרות שהייתי ישראל תנצח השנה
 

Shirly23

New member
אין תסריט בעולם ש

מזרח אירופה תתחבר לשיר הצרפתי. השיר רחוק מהתרבות שלהם כמרחק מזרח ממערב, תוסיפו לזה את השפה הצרפתית שאיש שם לא מבין והמסר האנושי והמחבק במדינות שרובן פאשיסטיות ולאומניות ותקבלו תוצאה של אולי מקום 10.
 

Rori90

New member
אם הם יבינו על מה מדובר

רוב יבשת אירופה לא מבינה צרפתית, כך שאם הם לא יבינו את המילים הם יכולים פשוט להתחבר ללחן הקליט והנעים. אם הקריינים של כל מדינה ידגישו בזמן הגלויה של צרפת שמדובר בשיר על פליטים, ייתכן ובאמת מדינות מזרח אירופה פחות יתחברו, אבל גם אז זה לא אומר כלום. ישראל שלחה בשנת 1991 את השיר "כאן" שמדבר על כך שארץ ישראל היא שלנו, ושאנחנו בנינו אותה ושבה גדלנו. אפילו מטורקיה קיבלנו 12 נקודות וסיימנו במקום השלישי בתחרות. מעניין אם הם ידעו על מה מדבר השיר
 

צוות Kuss

New member
נכון. המסר של השיר לא משנה. אלף פויר שר על אטריות והגיע 6

אנשים מצביעים לחבילה השלמה, לשיר ולביצוע הטובים ביותר, ללא קשר למסר. עובדה, כל השירים עם "מסר" שנה שעברה בכלל לא עלו לגמר (אלבניה, גאורגיה וכיוצ"ב) ואילו שירים כמו היי מאמא ויודל תפסו את הבכורה. אז חלאס עם החפירות על חשיבות המסר בשיר. ג'יזזז.
 

Shirly23

New member
על לחן קליט ונעים לא מסמסים

ולגבי הדוגמה על ישראל - רק אזכיר שישראל של שנת 1991 היא לא ישראל של שנת 2018. ישראל של פעם הייתה אור לגויים ומודל הערצה. אפילו בעיני הטורקים. ישראל של היום היא מודל לדיכוי, עריצות וסבל. תהיה בטוח שהשיר "כאן" בשנים האחרונות היה מגיע למקומות האחרונים עם איפוס מהדהד מטורקיה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"ישראל של פעם הייתה אור לגויים ומודל הערצה"?
נו באמת

גם לו נניח שהייתה תקופה זוהרת כזאת, היא הסתיימה הרבה לפני שנות התשעים. גם אז אותם קולות נגד הכיבוש, ולמעשה 1991 עוד הייתה לפני ממשלת רבין והסכמי השלום וכו'. אין ספק שהיחסים עם טורקיה התדרדרו מאז, אבל צריך גם לזכור שאז היו רק הצבעות שופטים ולא הצבעות קהל. אין ספק שהשיר לא היה זוכה בימינו אבל לא בגלל הפוליטיקה אלא כי הוא כבר מיושן מבחינה מוזיקלית (ולא מדובר בקלאסיקה אירופאית), זה כבר לא סגנון שמלהיב את אירופה בימינו.
 

Tommy Tanision

New member
השנה אני משתדל להישאר נאמן לדעות שלי בשמיעה הראשונה

כך אני פחות מושפע מהימורים, מדירוגי החובבים, משירים שגדלים עלי במהלך העונה וכו', ואני מגלה לא פעם שאין על חוויה של שמיעה ראשונה.
הייתה לי תחושה שצרפת הוא שיר שיגדל עם הזמן על החובבים (וגם עלי), כי הוא שיר מאוד פשוט, עם מעט טקסט, משרה תחושת רעננות כזו שלא נמאסת מהר. אין בו איזה חליל צורמני, חצוצרה מהדהדת או קול מיוחד לזמרת- שבתפיסה ראשונה מאוד תופסים את האוזן, אך לאחר כמה שמיעות חוזרות נמאסים ועושים כאב ראש.

בשמיעה הראשונה הוא הרגיש לי שיר חמוד, קצת גנרי ושחסר לו דבר שמייחד אותו מאחרים, שמושר ע"י זמרת לא כריזמטית במיוחד שמשדרת קור וסטטיות, ושהוא יתקשה להגיע לחצי השמאלי של הטבלה, והוא תפור ל- 12-18.
אני רואה אותו יותר משחזר את ההישג של חובי סטאר. הג'וריז יפרגנו לו, אך הקהל לא יתחבר לזמרת או בכלל לא יזכור את השיר בשביל להצביע לו בסוף הערב.

עם זאת, כפי שאמרתי בהתחלה- צרפת גדלה גם עלי מאוד ונמצאת בטופ שלי. לחלוטין יש מצב שדווקא באירוויזיון זה יבלוט פתאום כפי שהיה עם פורטוגל בשנה שעברה (אך לא ניתן להשוות את הכריזמה של סלבדור והייחודיות שלו עם אלו של הזמרת הצרפתייה), ואם לא זכייה ישראלית- אני לחלוטין אעדיף זכייה צרפתית על פני תרחישים אחרים. אך השנה אני נשאר נאמן לחוויה הראשונית שלי את השירים, שעל פיה זה לא מרגיש לי כמו פריז 2019. לכל היותר שחזור המקום של הבלגית אשתקד.
 

צוות Kuss

New member
ישראל תנצח השנה. נ-קו-דה.

שמעתם את TOY כבר מאות פעמים והשיר הפך שגרתי באזניכם. מדובר ביצירה ייחודית וחד-פעמית שלא ניתן להתעלם ממנה. יש השנה כמה וכמה שירים טובים אבל שיר שהוא WOW יש רק אחד והוא גם זה שינצח. זה נכון שב-2016 רוסיה הייתה היחידה עם גורם ה-WOW ולא ניצחה בגלל הצבעה פוליטית של השופטים - אבל השופטים כבר הוכיחו שהם לא שונאי ישראל (נדב גדג', חובי סטאר... אפילו אחינועם ניני התברגו בטופ 10 של השופטים למרות שלא הגיע, לפחות לא לשניים האחרונים. השופטים גם העלו את מורן מזוז לגמר) כך שאין סכנה לנקמה מצד השופטים, כמו אצל רוסיה.

ישראל היא הזוכה של אירוויז 18. נקודה.
 

Shirly23

New member
אחזק ואומר -

שהשיר לכשעצמו היא שיר טוב, בנוי כהלכה, משלב מס' סגנונות, ייחודי, קליט בטירוף ונטע (בהנחה ולא תשתנק כמו בכיכר רבין) שרה את השיר טוב למדי - כך שאין שום סיבה שהשופטים יאפסו / יתנקמו. להפך - אני בהחלט צופה מיקום של טופ 3 מהשופטים. הקהל ברחבי היבשת (וגם העולם) כבר הביע את אהבתו לשיר וכמות המעריצים והמשוגעים לשיר היא אדירה. כולי תקווה שכל המאוהבים למיניהם אכן יסמסו ברגע האמת ואז אנחנו מסודרים. כמובן שהכל תלוי בהופעה עצמה אבל כפי שנטע וגם מדלי כל הזמן אומרים - ההופעה הולכת להיות עולמית ואז אין מצב שגם מי שייחשף לשיר לראשונה יוכל להתעלם.
 

GM1988

Well-known member
מעניין עד כמה הם היו יצירתיים השנה שהם מבטיחים דבר כזה

השאלה זה גם כמה תקציב נשפך על ההופעה הזו, כי! אם החליטו להפוך את זה לקרקס דיוסוליי
עם לוליינים מעופפים
, אריות
, חבלים
, ליצנים
, רקדניות ופיצוצים
, אז וואלה, נטע יכולה לחסוך על מזוודה קטנה ולטוס באיזי ג'ט כי היא חוזרת יום למחרת הביתה.
או אם החליטו ללכת על משהו קטן צנום שהולך פשוט להיות נאמבר כובש, מגוון אך מעניין - אז אני באמת סקרן על מה הם חשבו.
 

s a g i 87

New member
ואם במקרה לא ננצח אנחנו נדע גם למי לבוא בטענות...

איףףך תהיה בריא....כמה ניחוסים רשמת כאן בשבועות האחרונים...
 

צוות Kuss

New member
כמו שהזמרת האוסטרלית נוהגת להגיד:

אז אל תאמר לאו. כי יש לבב. כי יש לבב.
 

mor873

New member
צרפת וישראל ראש בראש

זה מה שאמרתי איך ששמעתי את השירים לראשונה , וגם למי שלא חובב שומע אומר על צרפת ישר ווואוו גדול.
&nbsp
ישראל אם נצליח לתרגם את הקליפ על הבמה הניצחון מובטח !
לצרפת יותר קל להעביר את השיר לבמה וזה לטובתם .
&nbsp
הראש אומר צרפת הלב רוצה ישראל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רק שאלה: האם השיר האהוב עליך ביותר הוא תמיד זה שזוכה?

 
למעלה