צרפת זוכה

סטילהוק

New member
צרפת עם סורי אולי תזכה, לא עם אמילי הקרה והמנוכרת

שיר שהביצוע שלו ע"י זמרת אחרת מקבל יותר קרדיט מהביצוע של ההרכב המקורי שלו לעולם לא יזכה. וגם המסר על הפליטים שרבים מהם בכלל מסתנני עבודה המתחזים לפליטים בכדי לעשות הרבה כסף על חשבונם, ושאם לא די בזה סוסים טרויאנים של דאעש מתחבאים בקרבם, יגרום להרבה אירופאים לא להצביע לשיר הצרפתי שמעודד הצפת יבשת אירופה במיליוני פליטים.
 
אני דווקא חושב שהמראה הנקי והחד של אמילי משרת את השיר

אני כן חושש ממה שז'אן פול גוטייה מתכנן שהיא תלבש. הבגדים הפשוטים שירתו את ההופעה. מניפות, נוצות וכריות בכתפיים - הספשיליאדה של גוטייה, יפגמו בשיר.

באשר לפליטים, כמו שטענתי, לי נראה שבמסגרת התחרות, המסר הליברלי של הרמוניה וקבלת השונה מאוד עובד ומצליח - כאשר במציאות המצביעים לא ירצו פליט שיגור לידם, מתחתם או מעליהם.
אני לא רואה בעיה עם הפליטים, להפך.
 


כל מילה. גם אני חושש מגוטייה. יש לי הרגשה שלא היה להם נעים. הוא הציע אז יגידו לא לגוטייה? אמילי תמיד אומרת שהם בשחור כי הם כאילו רוצים להעלם. לא הם האישיו, אלא ההשיר. הם לא רוצים שהפוקוס יהיה עליהם. אני הבנתי את זה מיידית כשראיתי אותם לראשונה בסמי בצרפת. זה עובד. הרצון לא להיות בולטים עובר. וזה יפה. למרות החשש אני סומך עליהם שידעו להסביר לגוטייה בדיוק מה הם רוצים.
כמו כן, אולי יעשו דנה ויתלבשו כמו תמיד בהופעה. וכשינצחו ילבשו את גוטייה.
 
למעלה