הורדתי תוכנה בשם allplayer והיא המירה לי את כל הקבצים . התוכנה עשתה קצת בעיות אז מחקתי אותה לגמרי , אבל הקבצים עדיין נשארו מאותו סוג של התוכנה ואני לא יכולה לראות אותם במדיה פלייר. מה לעשות?
יש לך אפשרות שאת מסמנת ב-V שאורמ שמהיום והלאה תפתח את הקבצים ההלו רק במדיה פלייר . אם את לא רואה תמונה אולי חסר לך מקודד כלשהוא, זה יכול להיות Divx 3.11 או Xvid ושניהם ניתנים להורדה מקישורי הפורום.