צריכה עזרה...

shimritzv

New member
צריכה עזרה...

הורדתי תוכנה בשם allplayer והיא המירה לי את כל הקבצים . התוכנה עשתה קצת בעיות אז מחקתי אותה לגמרי , אבל הקבצים עדיין נשארו מאותו סוג של התוכנה ואני לא יכולה לראות אותם במדיה פלייר. מה לעשות?
 

webmasterN

New member
ככה :

לחיצה על Shift ואז על הקובץ של הוידאו עם הלחצן הימני בעכבר - ייפתח לך תפריט מנו את בוחרת Open AS ומשם תבחרי שתמיד ייפתחו לך קבצים כאלו במדיה פלייר.
 

gracie

New member
או,קי, זו טעות-

זה היה אמור להיות להודעה למעלה, אבל זה אותו בן-אדם שענה לי, אז תודה בכל אופן....
 

shimritzv

New member
לא הולך.

אני מצליחה לפתוח רק את אותו קובץ אבל כל השאר לא משתנים. ואחר כך הוא חוזר להיות אותו דבר. בלי קשר לזה - אני לא מצליחה בכלל לראות תמונה , רק קול. תודה.
 

shimritzv

New member
אז כן הולך...

לפחות הבעיה המקורית - הקבצים תוקנו. אבל אני עדיין לא מצליחה לראות כלום חוץ ממסך אפור.
 

shimritzv

New member
אז כן הולך...

לפחות הבעיה המקורית - הקבצים תוקנו. אבל אני עדיין לא מצליחה לראות כלום חוץ ממסך אפור.
 

webmasterN

New member
כשאת בוחרת ב-OPEN AS

יש לך אפשרות שאת מסמנת ב-V שאורמ שמהיום והלאה תפתח את הקבצים ההלו רק במדיה פלייר . אם את לא רואה תמונה אולי חסר לך מקודד כלשהוא, זה יכול להיות Divx 3.11 או Xvid ושניהם ניתנים להורדה מקישורי הפורום.
 

shimritzv

New member
הורדתי את המקודדים...

אבל שום דבר לא השתנה. אחרי שאני מורידה ומתקינה את המקודדים אני אמורה לעשות עוד משהו? תודה רבה על העזרה והסבלנות.
 

webmasterN

New member
איזה סרט זה ?

מה שמו? ואם תוכלי לספק מידע טכני לגביו? (לחצן ימני על הקובץ ומאפיינים, בחלון שנפתח לללחוץ על החוצץ השני וואלה מידע וידאו ואודיו - נסי להעלות לפורום) .
 
למעלה