צרכנות נבונה ראיית התפקיד שלי כמנהל פורום צרכנות היא לעסוק ביעוץ והסברה שיובילו לצרכנות נבונה יותר של הגולשים. בעיותהם ותלונותהם האישיות של הגולשים משמשים כלי ראשון במעלה ללימוד כיצד לנהוג נכון ,או לנהוג אחרת. לגבי הגולשים האחרים ,וזאת תוך ניתוח המקרים. מעולם לא חשבתי שעלי לקפוץ לדום ,ולהצדיק ללא אבחנה כל תלונה שעולה כאן. גישתך ,שלכל בעיה יש פתרון משפטי ,או שכל בעיה ניתן לנתח באופן משפטי מחטיאה את המטרה כפי שהגדרתי אותה ,וגורמת לדעתי ל"צרחנות נבונה". למרות זאת , אני נהנה לקרוא כל פעם מחדש את הניתוחים המשפטיים ,רק שלצערי , אין להם כל שימוש בחיי היום יום. ולדוגמא שלפננו. חשוב לי להעביר את המסר שהתקשרות שנעשת טלפונית ,אינה רק שיחה וזהוא. יש לה חוקים מאוד ברורים מצד העסק. יש תכולה ,יש מחיר ,ויש תקופה. חשוב לדבר על הכל בשיחה . מי שחושב ,שינהג בהתעלמות ,וישוחח רק על מה שנראה לו , יקבל חיוב לחשבון שלו. ומה אז ? יכתוב לפורום ויתלונן ? יתבע ? אז אני רוצה למנוע זאת. ולכן אני מסביר שוב ושוב מה יש לעשות בהתקשרות טלפונית. מקווה שעכשו ,אתה לא מופתע יותר שתפוז נתנו לי לנהל את הפורום.