צריכה עזרה-דחוף

דגנית28

New member
העתק חוזה

שלום חובב גם אם יתנו לי העתק חוזה סטנדרטי אני לא חתומה עליו ולא קראתי אותו לפני אז למה שאסכים לו כעת? ושוב ... האם אני יכולה לדרוש מהם העתק שיחה מוקלטת? באופן עקרוני אני לא רוצה להשאר מנויה עד סוף התקופה. קיבלתי הצעה מהחברה המתחרה נמוכה ב-100 ש"ח לחודש וזה נראה לי מוגזם.
 
למה את מתעקשת ? אני יכול בקלות להגיד לך , תעשי מה שאת רוצה. תודיעי ליס שאת רוצה ניתוק עכשו. הם ינתקו ,ויגבו ממך את הקנס על הניתוק. ואז, תלכי לתבוע אותם . האם זה חכם ? אני חושב שלא. זה עלול לעלות לך הרבה יותר.גם אם תיזכי בסופו של דבר. בתי המשפט לא בדיוק מחכים לך. יש תור ארוך עם בעיות דומות. ולגבי המחיר שהציעו לך. נראה לי שהטעות הבסיסת שלכם לדבר רק על מה שנוח לכם חוזרת שוב. בחבילות דומות , ההפרש לא יכול להיות כזה גבוה. בכל מקרה , בהצלחה.
 

דגנית28

New member
למה אני מתעקשת???

כי לשלם קנס של 400 ש"ח לא כ"כ בא לי אם לא התחייבתי לכך. העובדה שהחלטת שנושא הקנס הוא ברור- לי הוא כלל לא היה ברור. בכל אופן תודה רבה
 

ozrok

New member
דעתי היא שונה

כיתבי להם מכתב כפי שהמלצתי לך למעלה, ותבקשי את הקלטת. כפי ששמת לב הוצגו פה שתי דעות, לדעתי, כפי שהבעתי אותה לעיל, גישתו של חובב במקרה הנ"ל איננה נכונה, אין טעם לבקש חוזה סטנדרטי אם לא חתמת עליו. פעלי כפי שאת מוצאת לנכון- ובכל מקרה תעדכני אותנו מה קרה. אם יש לך שאלות ספציפיות תוכלי לכתוב לי מסר ואשמח לעזור לך. ב ה צ ל ח ה .
 

דגנית28

New member
תודה רבה

נראה לי שאכתוב להם מכתב ונראה מה יהיה. תודה רבה על עצתך. עזרת לי מאוד.
 

מר בלון

New member
לאחר שקראתי את כל השרשור

ומאחר והתחום מוכר לי מקרוב (הן מבחינת נושא מכירת שירותים בטלפון והן מבחינה משפטית) רצת להבהיר כמה דברים : ראשית, לגבי ההקלטות - מערכת הקלטות ברוב המקרים הינה מערכת שמגובת לתקופת זמן מוגבלת. כלומר אם השיחה שלך נערכה לפני למעלה משנה סביר שלא תוכלי לקבלה כי ההקלטה לא קיימת יותר. שנית, מבחינה משפטית ומנסיון העבר עם מקרה שעלה בבית משפט, נדחתה בקשת לקוח לבטל את התשלום של "דמי היציאה" (הקנס), זאת משום שבמערכת החברה היה מצויין במפורש שנמסרו לו הפרטים במעמד ההזמנה. שופט בית משפט לא צריך שום מסמך חתום כדי לחייב לקוח לשלם לחברה מה שמגיע לה. מדובר פה בהסכם בעל פה, ועל אחת כמה וכמה כשהדברים מפורטים בפניות הלקוח לחברה, הסיכוי כי יזכה הוא קטן. נקודה נוספת וחשובה אף היא, היא נושא נושא בפני עצמו בהתקשרות מול לקוח. מחקרים בתחומי הפסיכולוגיה הוכחו כי לאדם ישנה שמיעה (אפשר לקרוא לה) סלקטיבית. וכשהוא עורך חוזה בעל פה, הרבה יותר קשה לו לעבד את המידע שניתן לו עד כדי איבוד מספר נתונים חשובים שנמסרו לו במהלך העסקה. במקרה כמו שלך כשאת ו/או בעלך לא זוכרים אם נאמר לכם, הרי שאתם מצויים בבעיה. מחד אחד קיבלתם תערף זול יותר מעלויות מלאות של השירותים שאתם מנוים עליהם (ואולי אף זכיתם לקבל מתנה), ומאידך אתם מבקשים לבטל חוזה שהסכמתם לו בלי לדעת את מלוא הפרטים או שאינכם זוכרים אותם במקרה זה. לעניות דעתי את צריכה לספוג את הקנס כי אין לך סיבה מוצדקת שלא. (אגב, אולי לא הכי קשור, אבל הקונוטציה זהה, אי ידיעת החוק אינה פותרת עבריין מעונש, ואת אומנם אינך עבריינית אבל עצם זה שקיבלת הטבה במשך X זמן מחייב אותך, ואם אינך עומדת בהתחייבות עליך לשאת בתוצאה - אבל שוב, זו רק דעתי).
 
בתגובה לעזרה אשמח לעזור

הי אשמח לעזור לך את יכולה לפנות לחברת יס דרך האתר שלהם לתלונות בכתובת כמו כן לכתוב למשרד התקשורת ב: אתר משרד התקשורת תחת הלשונית פניות הציבור לכתוב לגברת דליה איציק שרת התקשורת שתעשה משהו למנכ"ל יס מר עופר בלוך כתובת הנלת חברת YES:רח' היוזמה 6 אזור התעשייה כפר-סבא מיקוד 44425 לשכת המנכ"ל מר בלוך
 

Benjamin Turner

New member
איך יתכן שאינך חתומה על חוזה?

האם כשהגיע טכנאי לביתך להתקין את הממירים לא חתמת על פקודת עבודה? בדקי אותה, לדעתי היא-היא החוזה (כך זה לפחות בHOT). אגב, האם שוחחת עם קשרי לקוחות? במסגרת השימור אמורים להציע לך מבצע אטרקטיבי יותר, ואני מתקשה להאמין שההפרש בינו לבין הצעת המתחרים יעמוד על 100 ש"ח.
 
למעלה