צריכה הסבר קטן

ILOCTP

New member
צריכה הסבר קטן

היי
מישהו יכול להסביר לי קצת על הגיטרה בתמונה? זתומרת, לא על הדגם הזה ספציפית אלא בכלליות על סוג הגיטרה. איזה סאונד יש לה? אקוסטי? במה היא שונה מאקוסטית רגילה? תודה
 

YogevLevi

New member
לא הרבה....

את הגיטרות האלו מייצרת בעיקר אוביישן..... ההבדל העיקרי כמו ששמת לב הוא התיבת תהודה של הגיטרה... במקום להשתמש בתיבה רגילה מעץ משתמשים ב"קערה" מפיברגלס.... לפי מה שהבנתי זה ממקד את הצלילים ומונע פידבקים (לפחות זה מה שכלי זמר אומרים) בכל מקרה, הגיטרות נשמעות ממט טוב אבל אני אישית לא אהבתי. לא הרגישה לי כמו גיטרה אקוסטית אמיתית (מבחינת הגודל) הרגישה לי כמו צעצוע כזה.....לא יודע איך להסביר..... יש שאוהבים ויש שלא....
 

jimi2219

New member
זאת אקוסטית של OVATION

בגדול , מדובר באחלה גיטרות (הדגם שבתמונה דווקא לא משהו אבל החברה מעולה). אלה אקוסטיות עם גב מפיברגלס (או חומר פלסטי דומה ...) וזה נותן להן סאונד מדהים. הן גם עשויות בצורה מעולה, צוואר נוח ובאות עם פיקאפ מצויין וטיונר מובנה. לדעתי הן גם נוחות מאוד לנגינה (מאד רכות). הבעיה היחידה היא שהדגמים הבאמת טובים שלהם מתחילים מ 4000 ש"ח (בערך), כל מה שפחות מזה לא שווה כלום . חשוב מאוד , אל תתפתי לגיטרה שנראת דומה והיא מדגם APPLAUSE (כי זאת חברת בת של OVATION ומדובר על ח ר א (!!!) של גיטרה ולא סתם היא עולה פחות מאלף ש"ח....). אם תרצי הסברים נוספים או דגמים מומלצים תגידי .... jimi
 

ILOCTP

New member
אוקיי..תודה רבה ../images/Emo13.gif

הגיטרה היא מוגברת נכון? (או שלא?) ועל איזה דגמים אתה ממליץ? אני רוצה לקנות גיטרה עד משהו כמו 4500 ש"ח, והכיוון הוא בעיקר מוזיקת גראנג' ובלוז, אולי גם קצת רוק קלאסי..
 

Aviraman

New member
ניגנתי על גיטרה דומה

כלומר מהסוג הזה של הגיטרות של חברת Dragon הידועה לשמצה. והיא נשמעה ממש מצויין, והייתה ממש נוחה, הייתה לה קצת בעיה בפיקאפ אבל זה היה בגיטרה עצמה, הבחור החליף את הגיטרה שהייתה במסגרת אחריות ואז הפיקאפ עבד מצויין. היא עלתה פחות מ2000 לפי מה שאני יודע.
 

dondons

New member
אם את מחפשת

גיטרה אקוסטית שנשמעת טוב. אז אוביישן אמורה להיות אחרונה ברשימה שלך. הגיטרות האלה נשמעות אמנם טוב מאוד בהגברה אבל "מתות" לגמרי על "יבש" גם הדגמים היקרים ביותר. לגבי נוחות זה עיניין של טעם אישי, בעיניי(וידיי) הן ממש לא נוחות לנגינה.
 
אני אישית ממליצה../images/Emo60.gif

על האקוסטיות של בודגוב. יש לי אחת ואני מתה עליה, לדעתי היא ממש נוחה ויש לה סאונד מדהים.
 

lolAlo1

New member
האקוסטיות של האבנז מצוינות ובנוסף גם הימאהה

הימאהה ואיבנז אקוסטיות במחירים האלה הן טובות! את תהני מהסאונד שלהם ומנוחות הנגינה !
 

dondons

New member
קשה להמליץ

על דגם או יצרן מסויים, לבחור גיטרה אקוסטית,לפחות לי, הרבה יותר קשה מחשמלית ולא הייתי מסתמך על קניה של גיטרה אקוסטית מיצרן "נחשב" צאי ופרטי על כמה שיותר גיטרות, אל תתביישי לנגן גם על דגמים "יוקרתיים" לי אישית נורא חשובה הנוחות בצוואר ואתפשר על סאונד למען נוחות יוצאת דופן, ואת ? יש לך תקציב נאה!! ביותר ואת יכולה ל"העמיד" גיטרה שווה..ואם תחפשי טוב ותתעלמי ממותגים תוכלי אפילו להישאר עם עודף...
 

kikoman11

New member
אני ממליץ לך ללכת למרום

הם מחזיקים גם אוביישן וגם טקמין על טקמין אני מאוד ממליץ, לחבר בלהקה יש אחת, מסדרת הG והיא ממש איכותית, וגם נכנסת בתקציב. חוץ מזה הייתי ממליץ לך ללכת לנגן על כמה שיותר לראות מה מתאים לך, הכי חשוב באקוסטיות לטעמי זה הנוחות, תבחני כמה בתקציב שלך... ותראי מה הכי נוח, ומה נשמע לך הכי טוב.
 

WhiteNote

New member
../images/Emo207.gif שאלה לגבי סדר אפקטים וסימנים בתווים

היי :) ברשותי קומפרסור CS-3 של בוס, פדאל ווליום של מורליי, וואה וואה קרייבייבי 535Q של דנלופ וV-AMP2 של בהרינגר (בו אני משתמש כפריאמפ ולפעמים גם באפקטים - בעיקר בדיליי, קורוס ולפעמים בדיסטורשן/אוברדרייב של הפריאמפ), מהו הסדר המומלץ לשירשור ביניהם? (אם זה משנה: הגיטרה היא ויוה גולד 2 של קורט ואני מנגן בעיקר בקלין ולפעמים קצת אוברדרייב) שאלה נוספת - האם תוכלו להסביר לי מהם הסימנים הבאים שאני מוצא בתווים/טאבלטורות לגיטרה: gliss, LD, TABU, TALD, TAS, TA, TALB
תודה רבה
 

MasteOfPuppets

New member
כעיקרון הסדר המומלץ הוא

גיטרה -> קומפרסור -> ואה וואה -> מולטי -> ווליום -> מגבר במקרים אחרים למשל אם תרצה לקנות דיסטורשן או אוברדרייב אז מומלץ לשים אותו לפני המולטי ואחרי הוואה וואה
 
למעלה