אני ממליץ לך ללכת למרום
הם מחזיקים גם אוביישן וגם טקמין על טקמין אני מאוד ממליץ, לחבר בלהקה יש אחת, מסדרת הG והיא ממש איכותית, וגם נכנסת בתקציב. חוץ מזה הייתי ממליץ לך ללכת לנגן על כמה שיותר לראות מה מתאים לך, הכי חשוב באקוסטיות לטעמי זה הנוחות, תבחני כמה בתקציב שלך... ותראי מה הכי נוח, ומה נשמע לך הכי טוב.