צריך שיהיה קליק?

vaselius

New member
"רובכם מתים אחרי השני"??

רובם גם לא יצליחו לרוץ מרתון אבל יש בינינו שכן וכן וכן יכולים
רק חבל ש..........
 

Irishwolf

New member
את מדברת על מותרות ש...

אצל הנשואים שביננו ... מה שאת אומרת זה מותרות להישאר???????? בלתי אפשרי
יום טוב
 

Irishwolf

New member
פשוט חשבתי

פשוט חשבתי (כן כן אני יודע שלא בריא לחשוב) שאת שייכת לאותה הקבוצה... ואים יש לך דרכים מעניינות או הצעות בכדי להגיעה להנות ממותרות אלו.....אז... בבקשה שתפי
 
יפה לחשוב

רעיונות? למה לי רעיונות כשיש לי חברות? שלא נותנות לי לנהוג כשאני "שיכורה" למשל...
לאאאא אתה לא יכול להישאר לישון אצל "חברות" שלך...
לילה טוב אצלך או בוקר? ניראה כאילו נחתתי בניו יורק הלילה..
איזו מהפכה בשינה שלי...
 

Irishwolf

New member
לילה טוב בוקר טוב הכל...

לילה טוב בוקר טוב הכל ביחד .. ממשיך את הלילה לבוקר יום חדש.. "נשארתי בעבודה " ללילה אבל בדרך כלל יש עבודה כך שאי אפשר לצאת
ניו יורק: הייתי רוצה נראה לי שאולי עוד כמה חודשים
 
למעלה