חסרה לי חתיכה
New member
צריך שיהיה קליק?
את שוכבת במיטה, הוא לידך הכרתם לא מזמן, דיברתם קצת, והזמנת אותו אליך הביתה. גמרת שלוש פעמים, הוא פעמיים התערבבתם, התערבלתם, המיטה השמיעה צווחות שעצבנו את השכנים ועכשיו אתם שוכבים ככה בשקט היצרים נרגעו. על מה את חושבת? למה את מצפה? את רוצה שהוא ישאר כל הלילה? מחכה עשר דקות כדי לעורר אותו שוב? או שאת עושה את עצמך נרדמת, מחכה לקליק המיוחל, שמשמיעה הדלת כשהוא עוזב בשקט?
את שוכבת במיטה, הוא לידך הכרתם לא מזמן, דיברתם קצת, והזמנת אותו אליך הביתה. גמרת שלוש פעמים, הוא פעמיים התערבבתם, התערבלתם, המיטה השמיעה צווחות שעצבנו את השכנים ועכשיו אתם שוכבים ככה בשקט היצרים נרגעו. על מה את חושבת? למה את מצפה? את רוצה שהוא ישאר כל הלילה? מחכה עשר דקות כדי לעורר אותו שוב? או שאת עושה את עצמך נרדמת, מחכה לקליק המיוחל, שמשמיעה הדלת כשהוא עוזב בשקט?