צריך עזרה

צריך עזרה

קניתי Pockdt PC של חברת SIEMENS דגם SX56 ושאלתי האם אפשר להפוך את זה לעברית ואם כן איפה? והאם יש איזה טלפון של שירות לקוחות שאפשר להתקשר ולברר איך עובדים עם המכשיר הזה? וסתם מענין מה אתם אומרים על המכשיר הזה הוא טוב או שכדאי למכור ולקנות חדש? בתודה מראוש הכריש
 

mikeoreli

New member
אירון

אירון ו PDAC הן 2 חברות שמייצרות תמיכה עברית למכשירי פוקט פיסי. רק הערה קטנה, חברת אירון היא החברה שמגיירת עבור מיקרוסופט את התוכנות שלה לעברית. השמות של החברות בתגובה הקודמת הם קישורים לאתרי החברות.
 
א.תודה ב.המשך

א.תודה ב.האם יש לך מושג באיזה טלפון או כתובות ניתן לאתר את אירון?
 
ושוב אני

א.תודה ב.אני גולש מהפלאפון כך שאינני רואה את הלינק ג.האם יש אפשרות להתחבר דרך הGPRS ד.יש איזה טלפון של שירות לקוחות? בכל מקרה אלפי תודות על הכל
 
ושוב אני

א.תודה ב.אני גולש מהפלאפון כך שאינני רואה את הלינק ג.האם יש אפשרות להתחבר דרך הGPRS ד.יש איזה טלפון של שירות לקוחות? בכל מקרה אלפי תודות על הכל
 

mikeoreli

New member
תשובות

א. על לא דבר ב. להלן הקישור כדי ליצור קשר עם אירון : http://www.eyron.net/hcontact.asp ג. לגבי התחברות עם המכשיר לאינטרנט אתה צריך לדבר עם מוקד הDATA של חברת הסלולאר שלך. המכשיר מיועד על מנת להתחבר לאינטרנט על גבי GPRS. ד. המכשיר שלך לא שונה בהרבה מפוקט פיסי אחרים. בכל מקרה המכשיר הכי דומה למכשיר שלך הוא הQTEK 1010 שמשווק ע"י סלקום ומיובא ע"י סולגוד. ה. שאלת מקודם על המכשיר, צר לי לאכזב אותך, אך המכשיר הזה נחשב מיושן. קיימת גרסה חדשה של הפוקט פיסי משולב טלפון שנקרא XDA 2 הוא כולל יותר זיכרון, מצלמה, מעבד יותר חזק, שן-כחולה וממשק SDIO לחיבור תוספות נוספות וכן את מערכת ההפעלה WM2003 שיותר טובה מהמערכת PPC2002 שנמצאת במחשב שלך. ו. לגבי עזרה במכשיר, אתה תמיד יכול לשאול אותנו. נראה לי שלרוב נוכל לעזור לך.
 
למעלה