תשובות
א. על לא דבר ב. להלן הקישור כדי ליצור קשר עם אירון :
http://www.eyron.net/hcontact.asp ג. לגבי התחברות עם המכשיר לאינטרנט אתה צריך לדבר עם מוקד הDATA של חברת הסלולאר שלך. המכשיר מיועד על מנת להתחבר לאינטרנט על גבי GPRS. ד. המכשיר שלך לא שונה בהרבה מפוקט פיסי אחרים. בכל מקרה המכשיר הכי דומה למכשיר שלך הוא הQTEK 1010 שמשווק ע"י סלקום ומיובא ע"י סולגוד. ה. שאלת מקודם על המכשיר, צר לי לאכזב אותך, אך המכשיר הזה נחשב מיושן. קיימת גרסה חדשה של הפוקט פיסי משולב טלפון שנקרא XDA 2 הוא כולל יותר זיכרון, מצלמה, מעבד יותר חזק, שן-כחולה וממשק SDIO לחיבור תוספות נוספות וכן את מערכת ההפעלה WM2003 שיותר טובה מהמערכת PPC2002 שנמצאת במחשב שלך. ו. לגבי עזרה במכשיר, אתה תמיד יכול לשאול אותנו. נראה לי שלרוב נוכל לעזור לך.