פירוט...
הבטחון העצמי? החוסר שלו בא לידי ביטוי כמעט בכל דבר. ספורים האנשים שלידם אני יכול להתנהג בחופשיות וכמו שאני באמת. זה בא לידי ביטוי בהתנהגות שלי עם אנשים חדשים, בביישנות, שלוקח לי זמן עד שאני נפתח. התנהגות שלי עם אנשים שאני מכיר ליד אנשים שאני לא מכיר (למשל במסעדות- בתי קפה וכו'), כל הזמן מסתכל מסביב לראות אם מישהו מסתכל עלי בצורה לא טובה או צוחק עלי. מברר מאחורי גבם של אנשים מה הם באמת חושבים עלי. איך אסביר את עצמי? למשל בתקופה הזו שאני יותר עם בטחון עצמי, ויש לי חברה למעלה משנה ואני יודע שאין לי סיבה להיות חסר בטחון, אני עדיין מאוד חסר בטחון, ואפילו שאני מצליח לפתח שיחות וקשרים עם אנשים שאני מכיר בצבא והכל, אני לא חופשי ומשוחרר לידם, אפילו לא ליד חברי ילדות. קשה לי אפילו להסתכל עין לעין שאני מדבר עם חברה שלי. אם זה קשור.. אני חש כבדות נפשית בזמן האחרון ועייפות שמעולם לא הרגשתי. יש לציין שאני משחק כדורסל מגיל קטן, ורק שם אני מתבלט וכל החוסר בטחון לא קיים, על המגרש והתגובות אחרי מהלכים טובים או הדרך שאני מדבר שם עם אנשים, זה שונה לגמרי. שם אני חופשי (כמעט) לגמרי, או יותר מכל שאר המקרים. כנראה שבגלל זה כדורסל הוא חלק כ"כ מרכזי וחשוב בחיים שלי והחברים הכי טובים שלי הם משם.