צ'מעו

צ'מעו

התלוננתי על הקומונה של שונאי סקעת (טפו טפו טפו) בקומונות משוב ותראו מה קיבלתי...: ההודעה שלי: "בכתובת שאני יצרף לכם עכשיו יש קומונה לשונאי הראל סקעת אני חושבת שאתם צריכים לסגור את הקומונה הזאת זה קצת חוצפה לעשות כזאת קומונה (אני יודעת שזה לא אשמתכם) וגם יש כזאת קומונה לשונאי רוני אני חושבת גם שבקומונה הזאת אתם צריכים לטפל תודה ומקווה שתעזרו אריאל" ההודעה שלהם: נראה כי ההתנהגות הוולגארית באה דווקא מצידם של מעריצי סקעת. עם זאת נדבר עם מנהלת הקומונה באשר לשינוי שם הקומונה אז אם אמרנו כמה קללות (במועט....) אז זתומרת שאנחנו לא בסדר?!?!? אז זה טוב שהיא פתחה קומונה להראל סקעת???????!!?!!? לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה פשוט חוצפהההההההההההההההההה
 
כנסי .....

טוב אני יגיד לך את מה שאני חושבת אבל זה לא אישי אל תעלבי . ההתנהגות שלכן באמת הייתה וולגארית קיללתן יותר מידי . הייתן יכולות לדבר איתה בנימוס וככה היא הייתה סוגרת את הקומונה בלי שאפילו תפנו לפורום הזה ,כי תכלס לכן יוצא שם של פאקצות מטומטמות חסרות חיים אצל מי שלא מעריץ את הראל סקעת ומי שלא מכיר אתכן אז אתן הורסות לעצמכן. קחי את כעצה לחיים. ועוד משהו על תתני להערצה שלך להראל לגרום לך לעשות דברים כאלה כי זה פשוט הערצה עיוורת תשקלי יותר את מעשייך . והילדה שפתחה ת'פורום זכותה לעשות מה שבראש שלה גם אם זה לא מוצא חן בעיניכן , אבל , אני חושבת שזה מעשה חסר חיים והמקור היחיד שממנו הוא נובע זה קינאה .
 
../images/Emo182.gif../images/Emo23.gifחתימה חדשה עם אנימציה בקי

בקישור* אממממ זו חתימה ראשונה שלי כזאת והאנימציה זה משהו שכתוב בכל תמונה מילה וביחד זה עושה את המשפט "זה לא סתם אולי אתה האור בחיי" אבל זה נתקע שניסיתי להזיז אז עזבתי..... תגובות
 

l i n o i 15

New member
פיטר סקעת../images/Emo6.gif

חחחח....קוראים לו סקעת, פיטר סקעת...עזבו אני שרוטההה....
 
למעלה