אריאל סקעת היחידה
New member
צ'מעו
התלוננתי על הקומונה של שונאי סקעת (טפו טפו טפו) בקומונות משוב ותראו מה קיבלתי...: ההודעה שלי: "בכתובת שאני יצרף לכם עכשיו יש קומונה לשונאי הראל סקעת אני חושבת שאתם צריכים לסגור את הקומונה הזאת זה קצת חוצפה לעשות כזאת קומונה (אני יודעת שזה לא אשמתכם) וגם יש כזאת קומונה לשונאי רוני אני חושבת גם שבקומונה הזאת אתם צריכים לטפל תודה ומקווה שתעזרו אריאל" ההודעה שלהם: נראה כי ההתנהגות הוולגארית באה דווקא מצידם של מעריצי סקעת. עם זאת נדבר עם מנהלת הקומונה באשר לשינוי שם הקומונה אז אם אמרנו כמה קללות (במועט....) אז זתומרת שאנחנו לא בסדר?!?!? אז זה טוב שהיא פתחה קומונה להראל סקעת???????!!?!!? לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה פשוט חוצפהההההההההההההההההה
התלוננתי על הקומונה של שונאי סקעת (טפו טפו טפו) בקומונות משוב ותראו מה קיבלתי...: ההודעה שלי: "בכתובת שאני יצרף לכם עכשיו יש קומונה לשונאי הראל סקעת אני חושבת שאתם צריכים לסגור את הקומונה הזאת זה קצת חוצפה לעשות כזאת קומונה (אני יודעת שזה לא אשמתכם) וגם יש כזאת קומונה לשונאי רוני אני חושבת גם שבקומונה הזאת אתם צריכים לטפל תודה ומקווה שתעזרו אריאל" ההודעה שלהם: נראה כי ההתנהגות הוולגארית באה דווקא מצידם של מעריצי סקעת. עם זאת נדבר עם מנהלת הקומונה באשר לשינוי שם הקומונה אז אם אמרנו כמה קללות (במועט....) אז זתומרת שאנחנו לא בסדר?!?!? אז זה טוב שהיא פתחה קומונה להראל סקעת???????!!?!!? לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה פשוט חוצפהההההההההההההההההה