צלם אחד, הצליח במשך חצי דקה, לתפוס

shy-1

New member
צלם אחד, הצליח במשך חצי דקה, לתפוס

את הפלסטינים מוציאים טיל מהאוטו שנורה בידינו. וואחד טיל, אלוקים ישמור.
 

מסלינה

New member
האם צהל פגע בטיל הנ"ל?

בכל מקרה, ברכות לצה"ל על הפעולה. זו הדרך!
 
עכשיו ראית מפני מה הזהרתי אתכם

לפני הסכמי אוסלו ולפני ההתנתקות. אחרי ההתכנסות תראה טילים עפים אל מרכזי הערים.
 

אבנר ג

Well-known member
מה שיקרה אחרי ההתכנסות זה כבר ידוע

השאלה היא מה יקרה אחרי שכל ההתנחלויות תפונינה וכל המתנחלים אוכלי החינם יסולקו מהן...
 

toxic2004

New member
אחרי ששיך מוניס תימחק?

נצעד יחדיו לים. מה לא ברור? (או לחבריכם באירופה)
 
יהיה יותר גרוע. לא נמאס לך לחזור על

הביטוי אוכלי חינם? אתה נשמע כמו אלה בסרטון על ניאו-נאצים באמריקה.
 

eran2020

New member
עכשיו אתה מבין למה ההתנתקות כשלה?

טילים כאלו לא מיוצרים ברצועת עזה, אם כי הם יגיעו לייצור טילים כאלו בעתיד. קטיושות כאלו מוברחות מדי יום דרך ציר פילדלפי לשעבר, למרות הנוכחות של השוטרים המצרים במקום וההבטחות למנוע הברחות נשק. עכשיו אתה מבין מה ההסכמים שלנו עם מצרים שווים? עכשיו אתה מבין מה אשקלון עומדת לחטוף? עכשיו אתה מבין למה קרית גת הולכת לקבל מערכת שחר אדום? עכשיו אתה מבין מה יקרה ביהודה ושומרון אחרי שנברח גם משם? מדי יום מוברחות לרצועת עזה כמויות נשק שבמשך כל הזמן שהיינו בציר פילדלפי לא הוברחו. ועכשיו אתם רוצים מציאות כזאת גם ביהודה ושומרון, 2 ק"מ מנתב"ג ועשרה ק"מ מגוש דן.
 

shy-1

New member
אתה יודע מתי נדע שההתנתקות כשלה?

כשכל גיבורי החיל, כל הנועזים והגאים, כל נמרי הנייר, ימשיכו לבלבל במוח בפורומים, במקום לצאת ולהכות באוייב, אז תדע על בטוח, שההתנתקות נכשלה! לשמחתי, שמאלני אחד עם שפם, משאיר לימין את הפורום, ומכה בעזרת צבאנו המפואר באוייב עוד בביתו. שישמור עליהם אלוקים. אמן. נ.ב. תלמד, במילים לא מחסלים הטרור, רק במעשים.
 

toxic2004

New member
לא משמעות החיסולים שהטרור הוכחד

החיסולים הם רק זמניים, ומחר הטרוריסטים חוזרים לירות על הערים. רק תגובה חריפה כמו ניקוי ויישור יישוב שלם על כל פצוע יהודי, אולי אולי תכניס להם לראש מחשבה אחת לפני שליחת טילים על ערינו. אולי לא... ואז צריך פשוט לעבור ליישוב הבא ולנקות אותו. כך עד שהערבים ידעו ויבינו כי טרור לא משתלם. להם.
 

refresh me

New member
אין שמאל במחנה השלום הפלשתיני.

אם טרחתם פעם להבין באמת את הראש של ה"פרטנר" שלנו, בצד השני לא עוסקים ברדיפת הצדק ולקיחת אחריות, בצד השני עוסקים במלחמה ובמלחמה הכל מותר, גם לשקר, וחלק גדול מהניצחון הפלשתיני בעזה היה ההסברה מצד הרחוב הפלשתיני, בהצגה הזאת כולם לקחו חלק, כמו שהיום דחלאן טוען בישראל עוסקת ברצח עם (?#@!), כמו שאנשי רחוב ממהרים לפנות את טילי ה"גראד" מזירת האירוע, הכל למען הרעיון הלאומי שלהם, אני לא מציע לקנא בהם ובחייהם, אין שם הפגנות נגד הפשעים של החמאס, אין הפגנות נגד פגיעה בחפים מפשע, מבחינתם אין חפים מפשע, כל אחד ואחד מאיתנו הוא פושע שצריך להרוג וכמה שיותר יותר טוב, מי שאומר שתאוות הרצח תסתיים בגבול מסויים טוען מזלזל באינטלגנציה האנושית. תזכרו בפעם האחרונה שדיברתם עם אדם זר על הקורה בארץ, תזכרו איך הפכתם ברגע אחד לחיות הסברה עם ניצוץ יהודי בעיניים, עכשיו תחשבו על אותם יהודים שחוצים גבולות ופאנלים אירופאים כדי להשמיץ אותנו, מי משפיע יותר? הפלשתינים הבינו זאת, ומבחינתם הכל כלול במלחמה הארורה של האיסלאם ביהודים והעולם המערבי, אין שמאל בצד השני.
 
למעלה